wtorek, 27 listopada 2012

Początek

Witajcie! 

Od kilku lat (o ile mnie pamięć nie myli to dokładanie od 2) zabierałam się za prowadzenie bloga. Przed rozpoczęciem powstrzymywało mnie brak pewności siebie. Obawiałam się, że nikt nie będzie czytał tego co napiszę, że spotkam się z samą krytyką etc. Teraz stwierdziłam, że co mi szkodzi. Skoro od tak długiego czasu o tym myślę, więc warto zaryzykować.

Postanowiłam, że będzie on miał charakter tzw. bloga lifestylowego. Chciałabym się z Wami dzielić prostymi, kulinarnymi przepisami, dzielić się opiami na temat różnego rodzaju kosmetyków. Jestem filmo- i książkoholicznką, więc na pewno poświecę temu tematowi sporo czasu. 

Liczę również na wasze rady, pomysły :).

Pozdrawiam

Noir Désir - Le Vent Nous Portera

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...