niedziela, 9 grudnia 2012

Trening czas zacząć!

Chciałabym Wam polecić nową płytę  z ćwiczeniami dodaną do miesięcznika Shape. Trenerka ćwiczy tutaj razem z Aleksandrą Szwed, Beatą Sadowską oraz Karoliną Malinowską. Zawiera ona 3 programy treningowe. Pierwszy z nich poprawia równowagę, koordynację oraz modeluje nogi, drugi wyszczupla całe ciał, zaś trzeci prezentuje ćwiczenia na przeciwstawne grupy mięśni (głównie brzuch oraz plecy).

O Ewie Chodakowskiej dowiedziałam się od koleżanek z roku. Oczywiście zachwalały jej ćwiczenia. Dlatego też stwierdziłam, że kupię jej najnowszą płytę. Uznałam, że to będzie dobry powód by w końcu zacząć ćwiczyć, a co za tym idzie schudnąć i popracować nad kondycją, która jest w opłakanym stanie (ostatnie zajęcia fizyczne miałam 2 lata temu na pierwszym roku).

Za cel postawiłam sobie ćwiczenie przynajmniej 4 razy w tygodniu. Na opakowaniu płyty napisane było by ćwiczyć minimum 3 razy, zaś sama trenerka przekonuje byśmy robiły to codziennie. Pierwszy raz ćwiczyłam w poprzednią niedzielę. Do tej pory zrobiłam to już 5. Już po tygodniu zauważyłam pierwsze zmiany. Może nie w postaci zmniejszonej liczby centymetrów. Na pewno jak muszę podbiec do autobusu czy jak idę (a chodzę bardzo szybko) mniej się męczą. Zauważyłam tez zmiany w moim chodzie. Do tego też zrobiłam się bardziej pewna siebie i swojego ciała. Samopoczucie też jest o wiele lepsze. Świadomość tego, że robię coś by popracować i zmienić swoje ciało jest niesamowita! Wszystko to bardzo podnosi wartość siebie. Żałuję tylko, że wcześniej się nie dowiedziałam o Ewie i nie kupiłam jej poprzednich płyt. Mam nadzieję, że jeszcze nie zakończy współpracy z Shape' em. Dlatego też bez wyrzutów sumienia mogę je polecić. Świetne są! Gwarantuję Wam, że je pokochacie :).

Bodka - Dancing Shoes Kamp! Remix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...