poniedziałek, 31 grudnia 2012

Wyprawa po sukienkę

W tym roku, wraz z moim chłopakiem spędzamy Sylwestra z naszymi znajomymi na domówce. Uważam, że jest to najlepszy sposób. Zbytnio nie przepadam za klubami, zaś domówki są w sam raz. Przeważnie jest tak, że znasz wszystkim i nikt obcy się do Ciebie nie przyczepi. Czego przede wszystkim w klubach nienawidzę.

W związku z nadchodzącym wydarzeniem, postanowiłam wczoraj po powrocie z domu udać się na zakupy by skorzystać z przecen i kupić sobie jakąś uniwersalną sukienkę. Nie lubię ubrań na jedną okazję. Nie dość, ze zawalają miejsce w szafie to jeszcze uważam to za marnotrawienie pieniędzy.

Szukałam małej czarnej (bo przecież jej nigdy nie jest za dużo w szafie), ewentualnie jakiejś czerwonej. Niestety nic nie przykuło mojej uwagi na tyle by ją kupić. Skończyło się tym, że kupiłam:

                         Sweter z American Eagle Outfitters za 72.50 zł. Cena pierwotna to 144.90 zł

                     Bluzkę z baskinką z Mango za 79.90 zł. Na początku kosztowała 139.00 zł.

oraz Tank top również z Mango za 19.00 zł. Początkowa cena to 25.00 zł.

W sumie nie wyszłam na tym źle, ponieważ na Sylwestra ubiorę bluzkę z baskinką, do tego szare spodnie. Postawię na czerwone dodatki i małe kolczyki w związku z ćwiekami przy dekoldzie.

Mam nadzieję, że zabawa będzie przednia :).

Życzę Wam szampańskiej zabawy, spełnienia najskrytszych marzeń oraz szczęśliwego Nowego Roku! :)


Keith Richards- 999

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...