środa, 23 stycznia 2013

Bananowe love

W końcu znalazłam czas na napisanie posta. Przez trwającą sesję niestety ciągle nie wiem za co mam się zabrać, tyle tego jest. Całe szczęście już połowę egzaminów mam za sobą :).

Dość długo zastanawiałam się nad tym postem (ponieważ przygotowałam je 17.01.2012). Powód był jeden. Peszyło mnie to, że zdjęcia nie wyglądają tak smacznie i przepiękne jak na innych blogach.  Postanowiłam jednak zaryzykować i takim sposobem przedstawiam Wam pieczone banany z czekoladą i cynamonem. Łatwe, szybkie i tanie w przyrządzeniu. Idealne na studencką kieszeń. Tylko ostrzegam. Nie jest to dietetyczny smakołyk :P.

Czego potrzebujemy:
- foli aluminiowej
- tabliczki czekolady (gorzkiej lub mlecznej)
-cynamonu w proszku
- banany

Skórkę z banana rozcinamy w połowie i wkładamy w środek kostki czekolady. Ja z racji tego, ze ubóstwiam słodkości zawsze dodaję mleczną, w obawie, ze banany nie będą słodkie :P.  Następnie środek bananów posypujemy cynamonem i zawijamy w folię aluminiową.

Tak przygotowane wkładamy do rozgrzanego do 200 stopni piekarnika i pieczemy ok. 30 minut.

SMACZNEGO! :)

Jessie Ware- Wildest Moments

19 komentarzy:

  1. mmm.... pysznie to wszytko "brzmi"
    ja własnie zajadam się naleśnikami z bananami i czekoladą :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie jadłam takich smakołyków, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie piekłam bananów, dziś narobiłaś mi na niego chęć. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przepyszne :). Obserwuję Twojego bloga już od jakiegoś czasu :P.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie jadłam i chyba nie spróbuję. Dieta to dieta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się jednak skusisz to nie pożałujesz :).

      Usuń
  5. Chętnie wypróbuje, gdyż nigdy jeszcze nie robiłam takich smakowitości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chciałam wypróbować jakiś przepis z pieczonymi bananami, ale bałam się efektów. Widać, że to jednak działa :D No i ta czekolada mnie zachęciła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa :). Ja to robię już od dobrych kilku lat :P.

      Usuń
  7. ojejjju <3
    nigdy nie robiłam takich bananów, ale że jestem strasznym żarłokiem - muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pieczone banany, są nie tylko pyszne, ale i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować, bo banany uwielbiammm :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...