piątek, 4 stycznia 2013

Cloud Atlas

Od bardzo dawna chciałam zobaczyć ten film. Niestety z braku wolnego czasu musiałam go "odstawić" na później. Całe szczęście wczoraj nadarzyła się taka okazja i poszłam razem ze swoim lubym do kina. I powiem Wam, że nie żałuję!

Może troszeczkę o samym filmie, którego twórcami jest rodzeństwo Wachowskich (Matrix; V jak Vendetta)  oraz Tom Tykwer (Pachnidło: Historia Mordercy; Zakochany Paryż; Biegnij Lola, Biegnij). Jest to ekranizacja epopeji David' a Mitchella pod tym samym tytułem. Przedstawia losy różnych postaci z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości zamieszkujących różne części globu.

A filmie znajdują się różne gatunki filmów. Począwszy od melodramatu a skończywszy na science fiction. Bardzo podobało mi się to, że aktorzy wcielali się w więcej niż jedną rolę. Uważam to za wielki atut, pomimo tego, że momentami można było się troszeczkę pogubić.

Wiem jedno, po sesji postaram się przeczytać tę książkę :).

Widzieliście już "Atlas Chmur"?

Cloud Atlas Soundtrack- Cloud Atlas Finale

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...