piątek, 18 stycznia 2013

Eveline Cosmetics 8w1 Total Action

No i stało się. W końcu zdecydowałam się kupić odżywkę Eveline Cosmetics 8w1 Total Action. Miałam już dość moich rozdwojonych, zniszczonych i ogólnie słabych paznokci, z którymi walczę od Bardzo długiego czasu. Zaryzykowałam i mam nadzieje, że nie będę żałować.

Chyba większości z Was nie muszę jej przedstawiać. Wzbudza ona wiele emocji ze względu na skutki uboczne. Po cichu liczę,że jak będę postępować zgodnie z uwagami producenta to nic mi się nie stanie :).




Zrobiłam też zdjęcie moich paznokci przed pierwszym nałożeniem odżywki. Tylko ostrzegam Was, ponieważ jest naprawdę straszne :P. Wg producenta pierwszą poprawę można zauważyć już po 10 dniach. Wtedy też pokażę jaki jest efekt i jeśli nie będzie żadnych skutków ubocznych będę dalej jej stosować :).


Kupiłam ją w Super- Pharm.

Cena: 12.99 zł/ 12 ml

Życzcie mi powodzenia :).

Goldfrapp- Ooh La La

27 komentarzy:

  1. Moje paznokcie 2 miesiące temu były w bardzo podobnym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że używałaś odżywkę SOS Dla kruchych i łamliwych paznokci. Ja ją stosowałam jakieś 4 miesiące temu i zauważyłam małą zmianę, minimalną. Ale efekt nie był zadowalający. Mam nadzieję, że po tej będzie lepszy. Jeśli chodzi skład to 3 rodzaje odżywek z tej serii o dziwo mają taki sam 2 zawarcia formaldehydu. O ile się nie mylę to chyba ta substancja jest najbardziej kontrowersyjna. Wtedy nie miałam skutków ubocznych. Zobaczymy jak teraz będzie :).

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi Tobie ta odżywka...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie narobi mi wielkich szkód, ponieważ moje paznokcie rozpaczliwie potrzebują pomocy :(.

      Usuń
  3. Ja jestem z niej zadowolona u mnie sprawdziła się super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! :) Szczerze powiedziawszy pokładam w niej wielkie nadzieje. Chociaż raz chciałabym mieć długie pazurki :P.

      Usuń
  4. Również używam tej odżywki i jest naprawdę dobra ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba nie mam się czego obawiać i tylko czekać, aż moje pazurki urosną :).

      Usuń
  5. Po zdjęciach, które widziałam boję się tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja postanowiła zaryzykować, ponieważ od zawsze miała bardzo słabe paznokcie. A teraz przeszły same siebie pod względem ich łamliwości i rozdwajania. Brałam witaminy i nic nie pomogło. Więc pewnie jeśli ta odżywka mi nie pomoże, albo wręcz zaszkodzi będę musiała odkrywać preparaty na ich wzmocnienie :).

      Usuń
  6. Swego czasu używałam tej odżywki i patrząc na stan moich paznokci,koniecznie muszę do niej powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przynajmniej przy takich paznokciach będzie pięknie widać efekty ! Powodzenia :)!

    ps. zapraszam do łapania licznika na moim blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mi psychika coś podsuwa czy jednak nie, ale wydaje mi się, że już po 4 dniach stosowania są mocniejsze niż przed :P.

      Usuń
  8. ja pierwsza naprawe zauwazylam juz po 3 nalozeniach warstwy ;) a bylo to dlugi czas temu! nie pamietam kiedy ostatnio paznokcie mi sie rozdwajaly i pekaly ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :). I do tej pory jej nie używasz?

      Usuń
  9. czytalam o niej duzo dobrego ale nie uzywam, bo paznokcie mam w dobrym stanie;p
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt krótko jej używam bym miała ją recenzować, ale już po kilku dniach widzę poprawę i z dnia na dzień zyskuje w moich oczach :).

      Usuń
  10. ojej Twoje paznokcie nie wyglądają najlepiej ;/
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :(. Osiągnęły swoje apogeum... Dlatego teraz (niestety zbyt późno) za nie zabrałam. Całe szczęście już widzę poprawę. Małą, ale zawsze :).

      Pewnie. Czemu nie :).

      Usuń
  11. Zostałaś oTagowana http://rajskiespa.blogspot.com/2013/01/w-niedziele-zostaam-otagowana-przez.html
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuje ją od dłuższego czasu i mam wrażenie że paznokcie stały się twardsze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoich też zauważyłam oprawę, a używam jej raptem od 6 dni :).

      Usuń
  13. Myślę nad nią intensywnie.
    Na razie zaczynam od używania diamentowej i zobaczymy co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakie zauważyłaś efekty po niej? Ja zdecydowanie polecam 8w1 :). Kiedy używałam SOS dla kruchych i łamliwych paznokci, ale efekty nie były jakoś strasznie powalające.

      Usuń
  14. Ja bałam sie zarezykowac i kupiłam z tej samej firmy tylko diamentową i jestem bardzo z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale :). Też się nad nią zastanawiałam.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...