sobota, 5 stycznia 2013

Moje must have

Miałam pisać tez o kosmetykach. Postanowiłam, że w oddzielnych postach będę Wam przedstawiała moje kosmetyczne must have, bez których nie ruszam się z domu. Następnie pokażę Wam moje ulubione produkty do pielęgnacji całego ciała :).

Róż do policzków firmy Bourjois, odcień 74 Rose Ambre

 




Wiele o nim słyszałam zanim go kupiłam. Niestety odstraszała mnie jego cena. Jednak jak tylko zobaczyłam, że jest w promocji stwierdziłam "A co mi tam". Jego normalna cena wynosi chyba jakoś 40 zł. Ja za niego zapłaciłam całe 25 zł. I nie żałuję! Mam go od jakiś 9 miesięcy i praktycznie nie widać bym cokolwiek zużyła. Prędzej się przeterminuje. Od otwarcia jest ważny przez 18 miesięcy. Jest bardzo wydajny, do tego długo utrzymuje się na skórze. Kolejnym plusem jest to, że nie zawiera parabenów. Na załączonym zdjęciu widać, że w komplecie jest również pędzelek wraz z małym lusterkiem, który wg mnie jest całkiem dobry. Uważam, że jest wart swojej ceny.

Zalety:

- trwały
- wydajny
- nie zawierający parabenów
- dołączony pędzelek 
- lusterko


Wady:

- dla mnie nie ma żadnych, ale może dla niektórych będzie nią to, że szybciej stanie się przeterminowany niż zużyty. 




The Fugees - Fu~gee~la





4 komentarze:

  1. Muszę kiedyś skusić się na jeden z tych róży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz żałować :). Do tego mają dość duży wybór odcieni. Więc każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  2. też mam ten róż, nawet kolor ten sam ;) i mogę szczerze powiedzieć, że jest świetny- uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest kosmetykiem idealnym :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...