wtorek, 29 stycznia 2013

Odżywka 8w1. Efekt po 11 dniach.

Witajcie. Chciałabym was przeprosić za moja nieobecność. Winę zwalam na mój Internet, który niestety zdecydował skończyć się przed upływem miesiąca. Tak więc moje pojawianie się na blogu będzie nieco ograniczone do 1.02. Wrr..Korzystam teraz z uczelnianego w ramach mojej 3 godzinnej przerwy między jednym egzaminem, a drugim. Jednak on też co i rusz płata mi figle...

Jakiś czas temu, a dokładnie 18.01.2013 zaczęłam stosować odżywkę Eveline Cosmetics 8w1. Dzisiaj zaprezentuję Wam moje efekty po 11 dniach stosowania. Zdjęcia były zrobione wczoraj.

Na zdjęciu praktycznie nie widać zmiany, ale to dlatego, że jak najszybciej chcę się pozbyć rozwarstwionych części paznokci, w związku z czym często je obcinam. Redukowałam zalecenia producenta, ponieważ po 4 nałożeniu odżywka odchodziła mi razem z tymi rozwarstwionymi paznokciami. Jednakże i tak zauważyłam lekką poprawę. Paznokcie są znaczenie mocniejsze, kilka razy się w nie uderzyłam i nie pojawiło się jakiekolwiek złamanie. Więc to uważam za ogromny sukces, ponieważ przed jej stosowaniem nie miałabym już połowy paznokcia. Jestem jednak zawiedziona tym, że do tej pory są one tak krótkie. Jestem widocznie za mało cierpliwa :P. Mam nadzieję, że efekty później będą o wiele lepsze jak tylko znikną mi stare "rozdwojenia".


Giulia y los Tellarini "Barcelona"

10 komentarzy:

  1. zmień ustawienia strony albo pomniejsz zdjęcie ;/



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość zdjęcia była spowodowana tym, że uczelniany Internet działał nie tak jak powinien, tzn. nie otwierał mi wszystkich stron i m.in. właśnie nie wyświetlały się zdjęcia. Ustawiłam je tak jak zawsze. Całe szczęście później udało mi się to naprawić :).

      Usuń
  2. Ja stosowałam tą odżywkę przez miesiąc tak jak zalecał producent z rok temu i po tym jako bazę pod lakier i na moje paznokcie wpłynęła genialnie! Cierpliwości a u Ciebie też będą takie efekty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dość krótko :). Ja coś czuję, że z moimi paznokciami nie upora się w miesiąc :P.

      Usuń
  3. Zapraszam na konkurs gdzie do wygrania dowolnie wybrane buty !

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety musisz byc cierpliwa:) ja miala kuracje ale odzywka z rimmela nail rescu i takze ok miesiaca ja uzywalam a niby dwa tygodnie wystarcza ;) i bylam zadowolona jesli chcesz to tutaj masz link

    http://smyrgotka.blogspot.co.uk/2012/07/rimmel-nail-rescue-czyli-co-robic-kiedy.html

    Poprawe widac, twoje rowniez w krotce sie zregeneruja przy regularnym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą odżywkę. U mnie przy dłuższym stosowaniu potrafi zdziałać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie zaczęła pokazywać jak bardzo jest dobra :D.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...