czwartek, 17 stycznia 2013

Małe zapasy

Wracając z uczelni odwiedziłam Super-Pharm, stoisko Twoje Soczewki oraz Biedronkę. Musiałam uzupełnić swoje zapasy. Kończą mi się pewne rzeczy i nie lubię nie mieć w zapasie kolejnego pudełka :P.

Na samym początku chciałabym przedstawić osobom, które noszą soczewki rewelacyjny płyn do nich. Jak wiecie z poprzednich postów mam bardzo wrażliwe oczy. Ten pyły jest idealny dla nich. Pamiętam jak zaczynałam nosić soczewki i przez dwa lata nie mogłam dostać takiego, który by spełnił moje oczekiwania i zadowolił moje oczy. Po przeprowadzeniu się do Warszawy miałam to szczęście, że zupełnie przypadkiem na niego trafiłam. Najzwyczajniej w świecie był w promocji. Od tamtej pory kupuję go non stop. Płyn przeznaczony jest do soczewek miękkich oraz wrażliwych oczu.

Występuje w pojemnościach:60ml, 120 ml i 350 ml.

Na samym początku miałam ten największy. Jednak po zużyciu ( a zajęło mi to ok 11 miesięcy) stwierdziłam, że jednak będę kupować w opakowaniu 120 ml, ponieważ wolę mieć świeższy. To starcza mi na nieco ponad 4 miesiące.

Cena: 20 zł/ 120 ml

Do Super- Pharm udałam się po tusz. Tamten zaczął mi się już kruszyć, więc uznałam, że nadeszła najwyższa pora by kupić drugi. Pisałam o nim (TUTAJ), więc nie będę się nad nim rozwodzić :). Chyba nigdy go nie zamienię!

Gdy stałam w kolejce do kasy moim oczom ukazała się pomadka ochronna Chap Stick w promocyjnej cenie. Jest to moje odkrycie roku, wspomniałam o nim (TUTAJ). Bez wahania sięgnęłam po kolejną! Tym razem truskawkową :). Jeszcze jej nie używałam. Spokojnie leży w szufladzie i czeka na swoją kolej.

Przy kasie dostałam próbkę tranu islandzkiego. Mam niezbyt przyjemne doświadczenia z tranem.  Nie próbowałam go jeszcze, ale może ten będzie lepszy :). Chociaż trudno będzie stwierdzić po 10 ml, bo taką pojemność ma załączona buteleczka.






Zakochałam się w tych świeczkach. Świetnie pachną. Z poprzednich zakupów moją faworytką była świeca o zapachu śliwki, jednak ta jabłkowo- cynamonowa bije je na łopatki! Jak bym tylko mogła wykupiłabym całą hurtownie :P.








Paramore- The Only Exception

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam i polecam świeczkę o zapachu cytrusowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią ją sprawdzę :). Mam nadzieję że ją dostanę, bo mam takiego pecha, że jak zawsze jestem w Biedronce to trafiam na końcówkę tych świeczek. Zazwyczaj wtedy są po 3 sztuki dwóch zapachów :P.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...