środa, 27 lutego 2013

Frotto: nawilżane chusteczki odświeżające

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nawilżane chusteczki odświeżające Frotto. Natrafiłam na nie zupełnie przypadkiem, podczas zwyczajnych zakupów w Lidlu. Nigdy wcześniej ich tam nie widziałam, więc przynajmniej dla mnie są nowością. Kosztują całe 0.89 zł za opakowanie, które zawiera 15 takich chusteczek. Zapakowane są w małe, poręczne opakowanie, które z pewnością zmieści się w każdej damskiej torebce. Dostępne są w czterech opcjach zapachowych: naturalnym, rumiankowym, melonowym oraz pomarańczowym. Zdecydowałam się kupić chusteczki o zapachu pomarańczy oraz melona. Rumianek mnie nie kusił z tego względu, że kojarzy mi się z zapachem papieru toaletowego, a naturalny raczej nie będzie miał zapachu.  Nie zawierają one alkoholu oraz nawilżone są hipoalergicznym lotionem dzięki czemu skóra zostaje nawilżona oraz dokładnie je oczyszcza przez co unikniemy uczucia lepkości.

Na pierwszy ogień poszły chusteczki o zapachu melona. Przyznam, że nie rozczarowałam się. Nie spodziewałam się jakiś wielkich cudów za taką cenę. Ale z pewnością miło mnie zaskoczyły. Chusteczki bardzo przymnie pachną. Są troszeczkę mniejsze i cieszę od jej droższych odpowiedników, ale z pewnością dają sobie radę. Przynajmniej u mnie dają. Skóra dłoni ( kupiłam je dwa dni temu i od tamtej pory używałam ich 6 razy) po wytarciu nimi staje się bardo miękka i przyjemna w dotyku.

Zalety:

- niska cena
- dostępnosć
- zapach
- bez problemu radzą sobie z oczyszczaniem dłoni, nawet jeśli są bardziej przybrudzone
- małe, poręczne opakowanie
- skóra miła i przyjemna w dotyku

Wady:

- cieńsze niż jej droższe odpowiedniki

Dla zainteresowanych skład:

  
Chusteczki o zapachu melona


Chusteczki o zapachu pomarańczy
Miałyście je może? Jakie są Wasze odczucia względem nich?

Pezet- Na pewno

8 komentarzy:

  1. ojj też się nad nimi zastanawiałam, ale nie byłam przekonana do zapachów;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melonowy polecam :). Co do zapachu pomarańczy to jeszcze nie mogę się na ten temat wypowiedzieć :P.

      Usuń
  2. O kurczę, za taką cenę to warto się skusić:) Też bym wybrała te 2 zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ich jeszcze ale za tą cenę to warte zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie tak jakby je rozdawali za darmo :P.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...