środa, 20 lutego 2013

Isolda Bees Wax Cream


Przepraszam,  że dopiero teraz się pojawiam. W poniedziałek zrobiłam sobie z chłopakiem mały maraton filmowy, zaś we wtorek miałam zajęcia od 8 do 19, do tego w mieszkaniu byłam dopiero o 20 co mnie doszczętnie pozbawiło energii.

Ale zajmijmy się recenzją. Dzisiaj przedstawię Wam krem do rąk Isolda z woskiem pszczelim.



Producent: 

Isolda nawilżający krem- krem skrę wyjątkowo nawilża i hydratacja. Nagroda po zastosowaniu kremu to delikatna, miękka skóra bez znaków łuszczenia i szorstkości skóry. Firma Cormen wykorzystuje właściwości tzw. białego farmaceutycznego wosku pszczelego, który zabrania przenikaniu substancji drażniących do skóry i działa w charakterze mikrobłony nawilżającej. Zawiera filtr UVA i UVB.

Dla mnie jest to jeden z lepszych kremów do rąk jakich używałam. Opakowanie mieści w sobie 100 ml gęstego produktu, który starcza na długi okres częstego stosowania. Zapakowane jest w klasyczną tubę. Wychodzi przez dość dużą dziurę, ale dzięki temu, że jest gęsty nie stanowi to dla mnie żadnego problemu, ponieważ z łatwością mogę kontrolować ilość wyciskanego produktu. Krem szybko się wchłania, nie pozostawiając przy tym wrażenia tłustych dłoni. Po jego nałożeniu faktycznie nasze dłonie stają się miękkie na bardzo długi okres czasu.Podczas zimy moje dłonie wymagają dość częstego smarowania kremem, ponieważ czerwienieją, robią się szorstkie oraz powstają na nich małe pęknięcia. Zaś ten krem poradziła sobie z nimi wyśmienicie. Zniknęły w ok. 4 dni. Zapach jest bardzo przyjemny. Co prawda nie mamy ochoty go "zjeść", ale dla naszych nosów stanowi nie lada przyjemność.

Niestety co do dostępności  to nie widziałam go w żadnej drogerii. Rzadko jestem w naturze, zaś w Hebe jeszcze nigdy nie byłam, może tam można go dostać. Szczerze nie mam pojęcia. Jak sprawdzałam jego cenę w sklepach Internetowych to cena wahała się od 3 do 6 zł.

Dla zainteresowanych skład: 


Zalety:

- nawilża
- chroni 
- wydajny
- przyjemny zapach
- ułatwia gojenie pęknięć spowodowanych zimnem.

Wady:

- trudno dostępny (brak w stacjonarnych drogeriach)

Jaki jest Wasz ulubiony krem? Miałyście okazję wypróbować ten Isoldy?


4 komentarze:

  1. Świetny blog ;)
    Zapraszam do nas. Nowy post, czekam na pozytywne komentarze :**
    http://inspireeed.blogspot.com/2013/02/nartyy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ułatwia gojenie pęknięć to jest w sam raz dla mnie ♥ tylko szkoda że tak słabo dostępny

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bardziej podobają mi się Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...