sobota, 23 lutego 2013

Mini zakupy w Super- Pharm

W tym tygodniu musiałam uzupełnić swoje zapasy. Od lat jestem wierna produktom Gliss Kur. Uważam, że są najlepsze ze wszystkich tego typu produktów drogeryjnych, których używałam. W 100 % spełniają swoje zadanie.Mam dość długie włosy dlatego też wymagają one dość dużej pielęgnacji. Codziennie nakładam na nie odżywkę do spłukania, następnie w płynie i na końcu jedwab. Dlatego też tych produktów nie może zabraknąć, ponieważ bym nie rozczesała swoich włosów. Tym razem zdecydowałam się na odżywkę z płynną kreatyną dla włosów suchych i zniszczonych, która ułatwia rozczesywanie i głęboko regeneruje oraz odzywkę regeneracyjną w sprayu, która ma przeciwdziałać rozdwajającym się końcówkom.

Nie mogłam oprzeć się mojemu najbardziej ukochanemu peelingowi myjącemu firmy Joanna, którego raczej nie muszę przedstawiać. Jest genialny, do tego niesamowicie pachnie!

W koszyku znalazł się również podkład Lirene. Przyznam, że od jakiegoś czasu myślałam nad tym by kupić Revlon Colorstay. Sporo blogerek go zachwala, a ja bym spróbowała jakiegoś innego podkładu. Jaka byłam szczęśliwa, gdy zobaczyłam go w promocji (jakoś ok.40 zł). Niestety moja radość szybko zniknęła, ponieważ były one już tak poprzebierane, że nie mogłam znaleźć odpowiadającego mi koloru. Dlatego standardowo wybrałam podkład Lirene.


13 komentarzy:

  1. Za Gliss Kurem nie przepadam a właśnie też mam zamiar zaopatrzyć się w Revlon Colorstay ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że go w końcu kupię :P.

      Usuń
  2. Podkład miałam, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te odżywki z Glisskur.. Włosy fajnie się po nich układają i dobrze rozczesują.:-) Ta nowa, czarna - do suchych, zniszczonych włosów jest dobra.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Czarna jest świetna. Miałam ją dwa albo 3 razy i cudownie zadziałała :).

      Usuń
    2. Tą żółtą muszę wypróbować. :P
      Lepsza jest od czarnej?

      Usuń
  4. Fajne zakupy, lobię te peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na chwilę obecną są to moje ulubione peelingi. Lepszych nie spotkałam :P.

      Usuń
  5. Zgadzam sie z Toba Gliss Kur to najlepsze odzywki do wlosow,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...