poniedziałek, 25 lutego 2013

Mozzarella z pomidorem

Witajcie! Dzisiejszy notka będzie postem kulinarnym. Uwielbiam, wręcz kocham kuchnię włoską, a ostatnimi czasy mogłabym jej dania jest kilka razy dziennie/ codziennie. Dzisiaj (a właściwie wczoraj) wraz z moim G. postanowiliśmy przygotować mozzarelle z pomidorem. Łatwe, szybkie, a przede wszystkim przepyszne danie.

Co  będzie nam potrzebne:

- ser mozzarella (ja użyłam jednego opakowania na porcję dla jednej osoby- 125g )7
- pomidor (również jeden dla jednej osoby)
- oliwa z oliwek (najlepiej z pierwszego tłoczenia Extra Virgin)
- sól
- pieprz
- oregano
- świeża bazylia
- ciabatty
- czosnek

Przygotowanie:

Mozzarellę i pomidor kroimy w plastry (nie mogą być one za cienkie) i układamy je na przemian na talerzu. Ja ułożyłam je z boku z tego względu, by zmieściło się pieczywo. Kolej na przygotowanie sosu. Mieszamy oliwę z oliwek razem z solą, pieprzem i oregano. Ja dodałam suszone, z tego względu, że świeżego nie miałam w mieszkaniu. Następnie oblewamy nim pomidory i ser. Całość dekorujemy świeżą bazylią.  Czas na pieczywo. Przygotowałam je tak jak do bruschetty. Ciabattę przekroiłam wzdłuż na pół, polałam oliwą z oliwek i wstawiłam do piekarnika. Po paru minutach, gdy pieczywo zrobiło się chrupkie, wyjęłam je z piekarnik i po chwili zaczęłam trzeć na nim czosnek.

Efekt jest taki:

Smacznego! :)

Cat Power- Hate

7 komentarzy:

  1. wow wygląda normalnie, ale opis niesamowicie zachęca, jak nie zapomnę to spróbuję zrobić takie w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. Uwielbiam mozarellę.;p
    A co do eyelinera: Dość fajnie się trzyma, najważniejsze, że się nie rozmazuje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :). Ja teraz używałam eyelinera z essence, ale chętnie spróbowałabym czegoś innego :P.

      Usuń
  3. Uwielbiam Mozzarelle z pomidorkiem Mmm :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...