czwartek, 7 lutego 2013

Niemożliwe (The Impossible)

 Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować. Już 10 osób obserwuje mojego bloga. Wiem, ze ta liczba nie jest powalająca, ale dla mnie jest to bardzo duże osiągnięcie, które dodatkowo motywuje mnie do dalszego blogowania. DZIĘKUJĘ!


Post również z tamtego tygodnia. Mój chłopak jest kinooperatorem i ma to szczęście, że mogę często, za darmo chodzić do kina. I właśnie w tamtym tygodniu wybraliśmy się na film pt. "Niemożliwe".

Scenariusz został napisany na podstawie prawdziwej historii pewnej rodziny, która w 2004 roku wybrała się na Boże Narodzenie to Tajlandii. Niestety ich rajski wypoczynek został przerwany przez niewyobrażalną tragedię- a mianowicie tsunami.

Uważam, że Naomi Watts, która grała jedną z głównych ról spisała się znakomicie. Trochę gorzej było z Evanem McGregor' em, ale wydaje mi się, że to akurat wina tego, iż jego postać była mniej wymagająca.

Mi osobiście film bardzo poruszył. Było sporo momentów, gdy nie miałam innego wyjścia jak tylko uronić kilka łez. Pokazuje jak wiele człowiek może zrobić by ocalić/ znaleźć swoją rodzinę. Bardzo mi się podobał, pomimo tego, że jest dość przewidywalny i momentami aż za bardzo przerysowany.

Jeśli nie macie nic przeciwko by się wzruszyć to bardzo Wam go polecam :).

Ps. Możecie mi powiedzieć czy używałyście może podkładu Revlon Colorstay? Jeśli tak to jak przedstawia się sytuacja z odcieniami i czy poradzi sobie z moją bardzo tłustą cerą?



4 komentarze:

  1. dawno w kinie nie byłam:) już od dłuższego czasu planuję się wybrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego podkładu, więc nie pomogę. Patrząc na sam plakat filmu, bierze mnie na wzruszenie :| Fajny masz przywilej dzięki pracy Twojego chłopaka:) Rozumiem Twoją radość z ilości obserwatorów, sama pamiętam jak cieszyłam się z pierwszych dwóch :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kolejna osoba, która zaczyna obserwować mój blog to kolejny powód do radości :D.

      Usuń
  3. Widziałam ten film i momentami również musiałam powstrzymywać się od płaczu. Świetny jest moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...