niedziela, 3 lutego 2013

Podejście nr. 2.

Jakiś czas temu pisałam o moim pierwszym spotkaniu z ćwiczeniami  Ewy Chodakowskiej. Mam na myśli płytę "Trening z Gwizdami". Mój plan ćwiczeń runął gdy tylko pojawiła się sesja. Miałam 12 egzaminów i nie miałam na to czasu (przyznam, że zawsze znajdzie się jakaś wymówka, ale tym razem naprawdę chodziłam nieprzytomna). W tym czasie sama ze sobą czułam się źle, a to dlatego,  że przyzwyczaiłam się do endorfin uwalnianych podczas ćwiczeń. Bardzo mi ich brakowało.

Tak więc gdy tylko obaczyłam na facebook' u, że w nowym numerze Shape ponownie wydaje wszystkie treningi Ewy migiem pobiegłam do Empiku. Niestety dużego wyboru nie było. Ogromne ilości "treningu z gwiazdami" i tylko kilka sztuk "turbo spalania". Więc zapewne jak się domyślacie wybór był prosty.

 Trochę o samym treningu: 



Dzisiaj ćwiczyłam po raz pierwszy z tą płytą i powiem Wam, że trening z gwiazdami przy tym to pikuś. nie pamiętam kiedy tak się zmęczyłam. Pot płynął strumieniami, chwilami miałam dość, ale dobrnęłam do końca! Jestem z siebie MEGA dumna.

Jeśli chodzi o odżywianie się to nie chcę się jakoś strasznie głodzić. Wiadomo, zrezygnuję z kilku rzeczy. Ograniczę słodkości i różnego rodzaju niezdrowe przekąski. Ale dużo tego nie będzie, ponieważ całe szczęście od zawsze się w miarę zdrowo odżywiam.



 Moje wymiary na dzień dzisiejszy:

- talia=> 66 cm
- brzuch=> 75
- biodra=> 98
- uda=> 55

Cieszę się, że na stancji nie mam wagi, bo wchodziłabym na nią codziennie :P.

Także trzymajcie za mnie kciuki. Następne mierzenie za 4 tygodnie!





A Wy jak ćwiczycie? Też korzystacie z płyt Ewy?

Alicia Keys - New Day


9 komentarzy:

  1. Również kupiłam tą płytkę a ćwicze od 2 miesięcy i w bioderkach miej o 4cm :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Zazdroszczę Tobie! Ile razy w tygodniu ćwiczysz z tą płytką?

      Usuń
  2. ja wczoraj na yt oglądałam i się przymierzam do ćwiczeń z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :). Po wczorajszych ćwiczeniach czuję się jakbym była przez kogoś dość mocno pobita, ale warto :). Już się nie mogę doczekać dzisiejszej porcji ćwiczeń! :D

      Usuń
  3. też od 3 zabrałam się za ćwiczenia, pomiary już zrobiłam, ćwiczę skalpel na przemian z killerem :)
    a więc życzę Ci (sobie zresztą też) wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia ;) i wytrwałości ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też ćwiczę z Ewką;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...