piątek, 1 lutego 2013

Projekt Denko: grudzień i styczeń

Nareszcie mam Internet, a co najważniejsze więcej wolnego czasu. Co prawda sesja się jeszcze nie skończyła, ale przynajmniej przez dwa dni mogę sobie odpocząć, nadrobić zaległości w blogu oraz poczytać książkę,

Dzisiaj po wraz pierwszy prezentuję Wam swoje denko. Zastanawiam się nad formą tego projektu, ale chyba będę go publikować raz na dwa miesiące. Powód jest prosty: zapewne dużej liczby kosmetyków przez miesiąc nie zużyję.

1. Blend-a-med: 3D white=>  pasty tej używam na zmianę z Elmex' em. Bielszych zębów nie zauważyłam, ale może dlatego, że mam w miarę białe zęby.
2. Biosilk: Silk Therapy=> nie potrafię funkcjonować bez tego jedwabiu do włosów. Pomimo stosowania odżywek mam problem z rozczesywaniem, po jego użyciu włosy są bardzo miękkie, a szczotka bez żadnego problemu radzi sobie z włosami.
3. Centrum: Suplement diety=> zupełnie przypadkowo się na niego zdecydowałam. Jakiś czas temu byłam dość osłabiona i chciałam sobie coś kupić na wzmocnienie (mam na myśli witaminy). Centrum było wtedy w promocji ok. 15 zł, gdzie jego cena bez promocji wynosi ok 35 zł. Skorzystałam i nie żałuję.
4.  Maybelline New York: The Colossal Volum Espress Waterproof=> Mój ukochany tusz. Pisałam o nim TUTAJ
5.  Schwarzkopf, Gliss Kur Total Repair: Szampon Głęboka Regeneracja i Połysk=> Z produktami Gliss Kur jestem związana od dobrych kilku lat. Z żadnymi innymi produktami do pielęgnacji włosów nie zżyłam się tak jak z tymi. Dla mnie są rewelacyjne. Słyszałam o tym, że Schwarzkopf robi nas w bambuko i daje gorszej jakości produkty, ale mimo moje włosy je lubią. jeśli znacie coś lepszego, to dajcie  znać. z miłą chęcią przetestuję.
6. See L'eau Eye Care Synergie=> Mój płyn do soczewek. TUTAJ o nim wspominałam.
7. Ziaja, Masło Kakaowe: Kremowe Mydło Pod Prysznic=> Moim zdaniem jest wydajny i jeszcze ten zapach... Kocham go!
8. Venus: Delikatny Żel Do Higieny Intymnej Z Ekstraktem z Kory Dębu=> Jeden z lepszych jakie używałam.
9. Nivea, Styling Spray: Long Repair=> Używam go na przemian z Taft' em. Jednak z tej dwójki bardziej do gustu przypadł mi Taft.
10.  Lirene: City Matt=> Tego podkłądu chyba e trzeba przedstawiać, ale jak coś to pisałam o nim TUTAJ
11. Nivea Invisble For Black & White=> Jest to już chyba z 10 opakowanie tego antyperspirantu. Miałam sok z bok z antyperspirantem Rxona, jednak dość szybko powróciłam do tego z Nivea. 
12. Oriflame, Liselotte Watkins Lip Gloss=> Jeśli będę miała okazję zamówić go spobie to z pewnością  to uczynię. Jakiś czas temu błyszczyk nabyłam kupując wydanie Glamour. Przyznam szczerze, że średnio przepadam za błyszczykami w tubce ale ten jest idealny: długo utrzymuje się na ustach, jest gęsty, wydajny. Troszeczkę skleja usta, gdy się go więcej nałoży, ale mi to nie przeszkadza.
13. Starazolin HydroBalance One=> Krople nawilżające oczy to u mnie podstawa ze względu na to, że noszę soczewki. Ogónie uważam krople Starazolin za bardzo dobre. Tak samo było z tymi. Jednak następnym razem kupię w buteleczce 10 ml, ponieważ te z 12 jednorazowymi pojemnikami w ogóle u mnie się nie sprawdziły.
14. Bawełniane Płatki Kosmetyczne=> Kupiłam je w Tesco. Jednak nigdy więcej. Są strasznie cienkie i bardzo się rozwarstwiają.
15. BioAvena: Chusteczki Do Higieny Intymnej=>  Również kupione w Tesco. Chyba najtańsze i najlepsze chusteczki jakie używałam! Niestety w innych sklepach ich nie mogłam znaleźć.

Uff  :).


6 komentarzy:

  1. ja też się lubię z gliss kurem, ale z tą brązową wersją, tej jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję tą, różową, żółtą, fioletową i czarną :). Ale wkrótce chyba zdecyduję się przetestować tą cielistą(Shea Cashmere)

      Usuń
  2. ziaja kakaowa jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kosmetyków z tej linii już od kilku miesięcy i dalej nie mogę się jej "nawąchać" :P.

      Usuń
  3. Miałam i mam kolejne opakowanie jedynie antyperspirantu z Nivei, może być, aczkolwiek wolę wersję o zapachu trawy cytrynowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam tego z trawą cytrynową, ale go spróbuję :). Teraz używam niebieskiego zamiast tego, różowego, ale straszni drażni mnie zapach. Różowy pachnie o niebo lepiej :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...