czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowa Biedronka oraz łupy z Ikei

Chyba jak większość innych osób tez skorzystałam z Walentynkowej oferty Biedronki. Będąc w domu skusiłam się na zestaw żeli pod prysznic Original Source. Są to moje pierwsze produkty OS ale już się w  nich zakochałam! Zresztą mój chłopak też.  Wybrał sobie ten o zapachu limonki oraz smoczego owocu.
Chciałam jeszcze kupić peelingi Joanny. Niestety już ich nie było.
Cena: 10, 99 zł/ 2 opakowania x 250 ml


W związku z moja ostatnią "fazą" na pieczenie słodkości wracając do Warszawy zajechaliśmy do Ikei. Przyznam, ze chciałam tam pojechać tylko dla jednej silikonowej formy do ciasta w kształcie serca (TAKIEJ ). Niestety była jedna jedyna, która służyła jako eksponat. Pocieszyłam się papilotkami do muffinek, formami do ciasteczek, świeczkami o zapachu jabłka z cynamonem. Kupiłam również szczotkę do czyszczenia, ponieważ moja już się popsuła oraz pojemnikami, do których wsypałam mąkę. Nie lubię trzymać produktów spożywczych typu mąka, cukier, sól etc. w ich pierwotnych opakowaniach.

Papilotki: 5.99 zł/ 65 szt.
Pojemniki: 9.99 zł / 1.1 l i 1.9 l
Szczotka do czyszczenia: 2.79 zł
Świeczki: 9.99 zł/ 36 szt
Formy do ciasteczek: 9.99 zł.

Dzisiaj z moim chłopakiem będziemy piec muffinki. Już się nie mogę doczekać! Tak więc jutro pojawi się kulinarny post :).

Znacie może jakieś przepyszne przepisy na muffinki lub ciasteczka?

Małpa - Paznokcie

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy zeli OS :( A ile jest rodzajów do wyboru?? Możeby bym poprosiła siostre zeby mi kupila:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. Nigdy nie mogłam ich dostać :P. Ale skoro są w takiej cenie to musiałam je kupić :P. Oprócz tych, które kupiłam widziałam jeszcze czekoladę z pomarańczą oraz cytrynę z olejkiem z drzewa herbacianego :).

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz:) Napiszę do siostry-może uda jej sie jeszcze dostać :)

      Usuń
    3. Nmzc :). Jak coś to promocja trwa do 20.02.

      Usuń
  2. Tylko dzisiaj była ta promocja na żele? za późno weszłam na twojego bloga...

    HA, jestem trzynastą obserwatorką:)
    szczęśliwą trzynastką, miejmy nadzieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja obowiązuje od 7.02 do 20.02 :).

      Dziękuję! :D Też mam taką nadzieję :).

      Usuń
  3. Żele z OS są genialne ;) zawsze na święta wychodzą limitowanki i wtedy każdy zapach musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam sobie, że spróbuję wszystkich zapachów. Postaram się kupić również te limitowane :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...