sobota, 9 lutego 2013

Ziaja: mydło pod prysznic BLUBEL na różowo żurawina, poziomka

Zakochana w kakaowym mydle Ziaji postanowiłam skusić się na na kolejne tej samej firmy. Wybrałam Blubel o zapachu żurawinowo- poziomkowym.                                                  Wg producenta: mydło "bogate jest w antyoksydanty i polifenole, które neutralizują wolne rodniki odpowiedzialne za proces starzenia się oraz wzmacniają jej naturalny system ochronny. Prowitamina B5 intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia, działa kojąco i osłaniającą na skórę. Gliceryna substancja o działaniu nawilżającym, chroni skórę przed nadmierną utratą wody. Coco- glukozydy substancje ochraniające skórę pochodzenia naturalnego (alkohole tłuszczowe z kokosa i glukoza z kukurydzy). Skutecznie nawilżają i zapobiegają wysuszeniu naskórka.                                                   
Jednym słowem nasza skóra ma się stać miękka, gładka oraz nawilżona.

Konsystencja mydła jest dość rzadka, ale nie przeszkadza mi to, ponieważ dobrze się pieni. Wydaje mi się, że jest mniej wydajny od swego poprzednika. Niestety nie jestem tego pewna, ponieważ mydło kakaowe nie miało przezroczystej butelki. Zapach jest prześliczny, słodki oraz  naturalny, przez co  nie czuć sztuczności. Niestety po kąpieli nie czuję go na swojej skórze. Co do zapewnianych przez producenta efektów. Niestety ich nie zauważałam. Dla mnie jest to po prostu ładnie pachnące, zwykłe mydło pod prysznic. Nie kupię go ponownie, ponieważ wolę testować kolejne. Nie jest zły, jednakże nie podbił mojego serca tak jak jego poprzednik. 

Dla zainteresowanych skład: 


Cena: 5.99 zł/ 500 ml

A Wy macie jakieś doświadczenia z Blubelem?

 

3 komentarze:

  1. lubię żele Ziaji, pięknie pachną i sa tanie jak za taką ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te żele z Ziajki, pięknie pachną i są mega tanie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również lubię żele i mydełka z Ziaji. Przepięknie pachną i spełniają swoje zadanie - myją. więc jak najbardziej warto je wypróbować. Jednak moją wrażliwą skórę troche przesuszają, ale balsam po kąpieli załatwia sprawę:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...