środa, 20 marca 2013

Eveline Cosmetics bioHYALURON 4D: Mleczko do Ciała


Witajcie! Dzisiaj przedstawię Wam Wygładzająco- ujędrniające mleczko do ciał Eveline Cosmetics. Przyznam, że z ostatniego produktu tej firy (mam na myśli peeling do ciała) byłam bardzo niezadowolona. Ale skoro to mleczko było w promocji to czemu miałabym go nie wypróbować? Kosztował ok. 9 zł. Bez promocji ok. 12- 13 zł. Jest ono przeznaczone dla skóry wrażliwej, suchej pozbawionej jędrności. Powstało przy współpracy z dermatologiem i nie zawiera alergenów. Efekty mają być widoczne już po tygodniu.

Według producenta: 

Przełomowa technologia intensywnego nawilżania we wszystkich warstwach skóry.

Innowacyjne mleczko przeznaczone jest do codzienne j pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i pozbawionej jędrności. Mleczko skutecznie nawilża, napina i ujędrnia. Innowacyjna formuła wzbogacona o zaawansowane składniki aktywne poprawia elastyczność oraz wygładza naskórek. Dodatkowo intensywnie wspomaga sylwetki. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości i komfortu. Lekka konsystencja sprawia, że mleczko łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.

Innowacyjna formuła
  • bioHyaluron Complex- długotrwale i intensywnie nawilża. Odżywia, wygładza i uelastycznia skórę.
  • Oligoceane- minerały wód termalnych północnej Bretanii głęboko nawilżają i wygładzają skórę.
  • bioOlejek awokado- działa łagodząco i regenerująco na skórę. 
  • Masło shea- przyspiesza proces odbudowy naskórka.
  • Kolagen i kofeina- pomagają wygładzić nierówności skóry, napinają i ujędrniają.
Formuła: lekka, nietłusta, błyskawicznie się wchłania. 

Rezultat
  • Intensywnie ujędrniona skóra już po tygodniu*
  • Udowodniona skuteczność już po 7 dniach stosowania:
                               - skóra widocznie ujędrniona
                               - skóra napięta i wygładzona

* test samooceny na grupie 40 kobiet o skórze wrażliwej.

Niewielka ilość mleczka wmasować w skórę całego ciała. Stosować 1- 2 razy dziennie. 

Teraz kilka słów ode mnie. Mleczko mieści się w butelce o pojemności 300 m. Jego opakowanie jest standardowe- typu "klik". Z łatwością możemy je postawić " do góry nogami, dzięki płaskiej nakrętce. Jest dość wydajny. Używam go już piąty tydzień i jeszcze pewnie starczy mi na tydzień. Ma to związek z tym, że ma dość rzadką konsystencję. Zapach faktycznie jest lekki i delikatny. Całę szczęście, że nie jest duszący. Wiadomo, że słowa producenta należy traktować z przymrużeniem oka, ale po jego stosowani skóra faktycznie stała się wygładzona  i bardziej jędrna, ale nie po 7 dniach. Bardziej po 2 tygodniach. Może dlatego, że stosowałam do raz dziennie, wieczorem po kąpieli. Nie wiem również jakie byłyby efekty gdybym nie ćwiczyłam. Może 2 razy mniejsze? Nie mam pojęcia. Jednak moim zdaniem tego typu kosmetyki należy stosować tylko wtedy, gdy trenujemy, bo właśnie w tym czasie przynoszą efekty. Same w sobie nie mają sensu. Produkt faktycznie nie uczula i to jest bardzo duży plus, zważywszy na to, że skóra moich nóg należy do wyjątkowo wrażliwych.

Niestety bardzo się zawiodłam na jego wchłanialności. Prawda jest taka, że ze słowami producenta o szybkości tego procesu nie ma nic wspólnego. Zostawia tłusty film. Ponadto po posmarowaniu skóra nóg lekko się lepi, co dla mnie jest bardzo denerwujące.  Kolejnym minusem jest to, że nie możemy zobaczyć ile produktu na zostało, ponieważ butelka nie jest przezroczysta.


Dla zainteresowanych skład: 


Podsumowując produkt tej jest dla mnie przeciętny. Możliwe, że kupię go ponownie, ale w sytuacji kiedy nie będzie innego. Wolę wypróbować inne, bo tego typu produktów na naszym rynku jest dość sporo. Jakoś nie mam szczęści do kosmetyków Eveline przeznaczonych do pielęgnacji ciała...

A jakie Wy macie doświadczenia z tą  firmą?

32 komentarze:

  1. nie lubię jak się nogi lepią i mają tłusty film ;/ masakra ;) a szkoda bo lubię Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do tej firmy chyba coraz bardziej zrażam ;/.

      Usuń
  2. Skoro ciężko się wchłania to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda z tą wchłanialnością :(.

      Usuń
  3. Nie kupuj go ponownie, nie zadowalaj się byle czym słonko. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :). Jestem dość wymagająca, więc będę szukać dalej :).

      Usuń
  4. czyli nie wchłania się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepsko ;/. Nie drażni mnie tylko wtedy gdy mam długie spodnie od piżamy, wtedy zapewne część ląduje na nich więc i nogi się nie lepią ;/.

      Usuń
  5. eveline ogólnie ma fajne i dobre kosmetyki :)

    zapraszam na konkurs organizowany na moim blogu:)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z ich błyszczyków, lakierów i odżywek do paznokci. Niestety co do produktów przeznaczonych do pielęgnacji ciała niestety ciągle się zawodzę :(.

      Usuń
  6. Oh, jak ja się zraziłam do tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie przepadam za Eveline, ale skład ma całkiem niezły szkoda że taki kiepsko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  8. tego nie używałam ale lubię balsam 3D tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie miałam. Używałam tylko peelingu i był bardzo średni ;/. Jakoś nie masz szczęścia do tych kosmetyków.

      Usuń
  9. Miałam kiedyś mleczko z Eveline i byłam z niego zadowolona, ale chyba miał inną formułę niż ten, którego Ty używasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak teraz sobie myślę i dochodzę do wniosku ze nie miałam chyba nic z Eveline co bym kojarzyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że ich produkty do ciała niczym się nie wyróżniają. Dlatego trudno jest je zapamiętać.

      Usuń
  11. Bardzo lubię tę firme :) tego produktu jeszcze nie używałam, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasię będę bardzo zastanawiać nad innymi produktami tej firmy...

      Usuń
  12. Nienawidzę czekania na to, aż się coś wchłonie - nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to strasznie drażni :(.

      Usuń
  13. Ja jakos nie wieże w ujędrniające właściwości mleczek do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie one jeszcze przemawiają wtedy gdy połączy się je z częstymi, regularnymi ćwiczeniami.

      Usuń
  14. Ogólnie lobię ta firmę mają fajne produkt. Tego mleczka jeszcze nie miałam ale możne kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niestety mieszane uczucia co do ich produktów przeznaczonych do pielęgnacji ciała...

      Usuń
  15. chyba się nie skuszę na mleczko, jak się źle wchłania, bo jestem zbyt niecierpliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak się bardziej nad nim zastanawiam to chyba też z niego zrezygnuje

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...