niedziela, 17 marca 2013

Galaktyczne Wibo


Witajcie. Dzisiaj znowu dodaję post o lakierach Wibo. przepraszam Was za moją monotematyczność. Wynika ona z tego, ze ostatnio kupiłam kilka lakierów tej firmy i nie mogę oprzeć się pokusie by ich nie przetestować.

Ten kolor zdecydowanie jest moim faworytem! I Jestem pewna, że będzie bardzo częstym gościem  na moich pazurkach. Przez zawarte w nim złote drobinki na paznokciach wygląda kosmicznie. Dosłownie! Jeśli chodzi o różnice z jego poprzednikiem, o którym pisałam TUTAJ to ten lakier decydowanie krócej schnie. Jego konsystencja jest bardziej gęsta niż w poprzednim, dzięki czemu  do całkowitego pokrycia wystarczają dwie warstwy.

Efekt jest taki: 

P. S. Obiecuję się postarać, by  to był ostatni post o lakierach w najbliższym czasie :P.

Beyoncé - Run The World (Girls)

36 komentarzy:

  1. Piękny efekt :) nie spotkałam jeszcze koloru z tej serii, który by mi się nie podobał ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmiczny efekt :) Ale ja raczej przyozdobiłabym nim tylko pojedyncze paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Na jeden tak, na wszystkie nie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego, więc w tej kwestii łatwo jest mi dogodzić :).

      Usuń
  4. Nie mój kolorek, kojarzy mi się z iskrzącą syrenką Ariel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor, ale nie lubię lakierów z tej serii, bardzo szybko mi gęstniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zdziwiłaś troszeczkę, ponieważ u mnie dość długo zachowują swoją konsystencję :).

      Usuń
  6. Nie mój kolor, ale ciekawy jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bzika na punkcie niebieskich odcieni,więc dla mnie jest w sam raz :).

      Usuń
  7. Zostałaś nominowana do TAGu u mnie na blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabójczy kolor. :D
    Podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i za każdym razem otrzymuję inny odcień - jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest w nim najfajniejsze! :D

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do wzięcia udziału w tagu, zapraszam :)
    http://alessabeauty.blogspot.com/2013/03/tagi-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie lakiery Wibo, szybko schną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Wyjątkiem są te blogerskie :(.

      Usuń
  12. Myślałam o jego zakupie jednak skusiłam się na inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup go sobie jeszcze :). Naprawdę nie pożałujesz :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...