wtorek, 12 marca 2013

Joanna: Body Naturia Peeling Myjący



Witajcie! Jak widzicie dzisiejszym bohaterem będzie dobrze Wam znany peeling myjący firmy Joannaz żurawiną. Zapewne nie znajdziecie w mojej recenzji niczego zaskakującego. Baa.. pewnie nie będzie się niczym wyróżniać od poprzednich. Ale musiałam napisać post o tym specyfiku, ponieważ należy do moich ulubionych kosmetyków, które zawsze u mnie znajdziecie.
 
Przejdźmy do sedna sprawy. Peeling dostępny jest w 7 wariantach zapachowych: truskawkowym, kiwi, grejpfrutowym, pomarańczy, czarnej porzeczki, gruszki oraz żurawiny.

Według producenta

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z żurawiny oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Producent gwarantuje oczyszczenie i odświeżenie skóry, która będzie gładsza i milsza w dotyku oraz będzie przyjemnie pachnieć. 

Produkt zamknięty jest w plastikowej, przezroczystej buteleczce mieszczącej 100 ml kosmetyku. Jest ona dość giętka dzięki czemu łatwo jest się do niego "dostać". Niestety mam spore zastrzeżenia do nakrętki, która urywa się podczas jednych z pierwszych myć, więc trwałością nie grzeszy. Cena za 100 ml waha się między 3.49 ( w promocji) a 4.99 zł (cena regularna).

Konsystencja jest dość płynna co umożliwia łatwe wydobywanie go z buteleczki. Całe szczęście nie jest żelowa jak w przypadku peelingu Eveline Cosmetics: Slim Extreme 3D, z którym był problem w nałożeniu i rozsmarowaniu na ciele. Kwestia zapachu. Mogę go podsumować jednym słowem: Yummy! Jest nieziemski. Mogłabym go wąchać i wąchać. Szkoda tylko, że po wyjściu spod prysznica już go nie czuję. Ze ścieraniem radzi sobie troszeczkę gorzej. Nie jest typowym "ścierakiem" . Ale przynajmniej mam pretekst by go częściej stosować. Także nie jest to dla mnie wada.

Dla Zainteresowanych skład:


Dobry rok temu używałam peelingu z serii Fruit Fantasy   i byłam średnio usatysfakcjonowana ciekawa jestem jak będzie z peelingiem antycellulitowym z tej serii, który ostatnio kupiłam pierwszy raz. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. 

Keren Ann- Seule

23 komentarze:

  1. takiego jeszcze nie miałam i z chęcią bym wypróbowała ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze jakiś peeling z tej serii jest u mnie w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również :). ostatnio skusiłam się na inny i od razu, po pierwszym zastosowaniu pożałowałam swojej decyzji.

      Usuń
  3. Bardzo lubię peelingi z tej serii, często do nich wracam, polecam też te antycellulitowe - jeszcze lepiej wygładzają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w przyszłym tygodniu się o tym przekonam. Antycellulitowy już leży w szafie i czeka na swoją kolej :D.

      Usuń
  4. Mam zamiar wypróbować któryś z tych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt. Idealnie nadaje się do zabrania w podróży i co najważniejsze porządnie zdziera ~!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny. :)
    PS na maila wysłałam pewną propozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony :). Parę minut temu odpisałam :).

      Usuń
  7. Dla mnie niestety jest za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlatego go stosuję częściej. Będę próbować nowe, ale te zawsze znajdą u mnie swoje miejsce :).

      Usuń
  8. lubię te peelingi z Joanny ale tego zapachu jeszcze nie miałam musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam peelingi z tej serii :) jednak moim ulubionym jest truskawkowy :) używałam jeszcze czarną porzeczkę ale ma dziwny zapach :/


    Pozdrawiam koleżankę z Klubu Młodych Blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Cię pozdrawiam :). Ja czarną porzeczkę miałam raz. Była dla mnie za sztucznie słodka ;/.

      Usuń
  10. Lubie te peelingi, ale część z nich po dłuższym czasie stosowania jest ciężka do zniesienia właśnie ze względu na zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Ja przyznam szczerze, że jeszcze tego u siebie nie zauważyłam. Ale każdy reaguje inaczej na dany kosmetyk :).

      Usuń
  11. własnie dziś wykończyłam taki tylko zielone jabłuszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zostało na jakieś dwa użycia :).

      Usuń
  12. super są peelingi z tej firmy, miałam okazje je przetestować:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...