niedziela, 3 marca 2013

L'oreal Majirel 10 1/2, 1

Przepraszam Was, że dopiero teraz pisze, ale jest to spowodowane moim pobytem w domu. Podczas, którego czas płynie w zastraszająco szybkim tempie. W piątek moja mama malowała mi moje odrosty. Mam dość długie włosy i każda wizyta u fryzjera kończy się wydaniem fortuny. Całe szczęście moja fryzjerka powiedziała mi jakiej farby używa i w jakich proporcjach ją przygotować by wyszła dobrze. Więc od tamtej pory maluję moje kudełki w domu, a raz na jakiś czas idę je odświeżyć do mojej specjalistki.

Do malowania potrzebuję 75 ml (ok. 3/4 buteleczki 120ml) 9% wody utlenionej oraz farby L'oreal Majirel 10 1/2, 1. Wszystko razem mieszam i po nałożeniu trzymam  ok. 40 minut. Mi na moje odrosty spokojnie wystarcza.

Produkty kupuje w sklepach fryzjerskich. Farba kosztuje 33 zł, a woda ok 8 zł. W porównaniu z wizytą u fryzjera są to śmieszne pieniądze. Oszczędzam przy tym ok. 140 zł. Zaś dodatkowym plusem jest jakość tej farby, która zdecydowanie przewyższa te dostępne w drogeriach.










Zaś efekt końcowy jest taki: 



Miałyście może styczność z tą farbą? Jakie są wasze wrażenia? 


11 komentarzy:

  1. nie miałam styczności,ale nawet fajnie to wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Jest bardzo dobra :).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Sporo w nie ładuję codziennie, więc to dlatego :P.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witaj podpinam sie do pytania na jakim poziomie masz odrost na wlosach?

      Usuń
    2. Obecnie od ponad roku nie maluje włosów. Systematycznie je podcinałam i mam w 100 % naturalne. Możesz je zobaczyć na moim instagramie. Tutaj natomiast były one świeżo po malowaniu. Natomiast jeśli chodzi o odrost w tamtym czasie to był on mniej więcej o 1.5 tonu ciemniejszy od tego, na jaki pomalowałam :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...