niedziela, 10 marca 2013

Mini podsumowanie tygodnia

Witajcie! Jak tam po Dniu Kobiet? Mój był idealny pomimo tego, że z moim G. zobaczyłam się dopiero o 20. DO tego dodatkowo robiło się cieplutko na serduszku na widok mężczyzn kupujących kwiaty. Tych starszych, a zwłaszcza tych młodych, którzy z przejęciem wykonywali tę czynność.

Chciałabym Wam również podziękować za to, że dołączacie do grona obserwatorów mojego bloga. W tym tygodniu moim oczom ukazała się liczba 20. Nawet nie wiecie jak się cieszę, z tego faktu, że jednak kogoś mój blog zainteresował :). BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!

Obserwując inne blogi postanowiłam w każdą niedzielę (w miarę możliwości) publikować post podsumowujący miniony tydzień. Będzie to głównie post ze zdjęciami i małą ilością tekstu. Dzisiejszy będzie wyjątkowo krótki (3 zdjęcia), ponieważ zdecydowałam się na to dokładnie 8.03 i niestety miałam mało czasu. W sobotę byłam na świetnym koncercie, polskiego zespołu George Dorn Screams. Niestety nie wzięłam aparatu ;/. Bardzo żałuję, ponieważ wydarzenie było naprawdę świetne!




A teraz spadam w towarzystwie kawy i Milki przeglądać Wasze blogi :).




Btw. Mogłybyście mi polecić dobre preparaty na wzmocnienie paznokci? 


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z publikowaniem co tydzień w niedzielę postu ;) Śliczne tulipany <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Teraz już w ogóle nie będę się rozstawać z aparatem :P.

      Usuń
  2. ach, ta milka na koniec :)) polecam odżywkę eveline 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam jej i teraz stosuję ją jako bazę pod lakier. W poprzednim poście pokazałam rezultaty :). Niestety do końca mi nie pomogła i muszę paznokcie wzmocnić od wewnątrz :).

      Usuń
  3. Otagowałam Cię na swoim blogu- mam nadzieję, że znajdziesz wolną chwilę i odpowiesz na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Pewnie :). Jutro rano do tego usiądę :).

      Usuń
  4. Lubię oglądać takie tygodniowe mixy fotograficzne:) Piękne tulipany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się również to podoba, dlatego postanowiłam spróbować takich publikacji na swoim blogi :). Bardzo dziękuję :). Mi również się podobają, a co najlepsze jeszcze dalej stoją na moim biurku :).

      Usuń
  5. śliczny kotek :D i milka malinowa... mniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Szkoda tylko, że nie jest mój, a mojego G. Stary, poczciwy Kuba mający już 17 lat :). Uwielbiam nadziewane Milki :D.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...