piątek, 1 marca 2013

Na poprawę humoru

Dzisiejszy dzień był jednym z najbardziej stresujących dni w ostatnim czasie. A mianowicie wyrywałam moją pierwszą ósemkę. Byłam strasznie zestresowana, a fakt ten pogarszało to, że na wszelkiego rodzaju forach naczytałam się przeróżnych straszliwych rzeczy. Całe szczęście wszystko trwało bardzo krótko (wyrwanie samego zęba zajęło lekarzowi dosłownie 20 sekund; dawanie znieczulenia i czekanie aż zacznie działać trwało o wiele dłużej). Od tego zabiegu minęło 5 godzin, a ja w ogóle nie spuchłam, zaś dziąsło wcale mnie mocno nie boli.

Po wyjściu od dentysty pojechałam do Rossmana. Zachęcona pozytywnymi recenzjami produktów Green Pharmacy włożyłam do koszyka szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z tej właśnie serii. Potrzebowała kremu matującego- niestety nie mogłam znaleźć "mojego" (z Garniera), więc postanowiłam spróbować tego z Kolastyny. Nigdy nie miałam produktów do twarzy z tej firmy, ale mam nadzieję, że się sprawdzą. Jeśli chodzi o lakier do włosów to jest to jeden z moich ulubionych lakierów, więc oczywiście też nie mogłam mu się oprzeć. Nie mogłam również przejść obojętnie przy stoisku z Wibo. Lakier jest w kolorze nude z błyszczącymi drobinkami i niestety będzie jeszcze musiał poczekać z dwa tygodnie, ponieważ tyle planuję używać odżywki do paznokci Eveline Cosmetics 8w1.  Zaś maska Gliss Kur będzie mi potrzeba, ponieważ wieczorem będę malowała swoje kudełki. Więc wypadałoby jakoś je odżywić. Także post z malowania będzie jutro :).

Pezet - Na Pewno

Miałyście może ten krem z Kolastyny? 

Wracam za parę godzin. Tymczasem lecę relaksować się przy filmie wraz z kubkiem przepysznego kisielu :).

10 komentarzy:

  1. Nagroda za wyrwanie ósemki musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, ja chyba wykupiłabym pół Rossmanna po wyrywaniu zęba, gdyż mam dentystofobię :| Naprawdę ciesz się, że nic Cię nie boli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale tata mi nie pozwolił :P. To nie jest tak, że mnie nie boli, ale to jest delikatny ból, który spokojnie można znieść :).

      Usuń
  3. te nudziaki z wibo sa bardzo fajne:)))mialam odzywke 8w1 i bardzo mi pomogla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na chwilę obecną też bardzo pomogła. Cudów nie ma, bo oczekiwałam, że będą dość długie, ale za to są o wiele mocniejsze. Więc jest okay. A lakiery Wibo są świetne :).

      Usuń
  4. Mi niestety szampon z GP wyrządził straszną krzywdę a mianowicie łupież :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak jestem u siebie w domu to go używam, bo moja mama bardzo go lubię (kupiłam taki sam jaki ona ma) i włosy po nim są cudowne. Całe szczęście łupieżu nie zauważyłam :).

      Usuń
  5. mój kolega miał usuwaną ósemkę chirurgicznie-pół twarzy opuchniętą miał ,śmiesznie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że u mnie rosną prosto i mają proste korzenie :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...