poniedziałek, 18 marca 2013

Podsumownanie tygodnia

Witajcie! Ten post będzie podsumowaniem minionego tygodnia. Jest drugim z tego cyklu i mam nadzieję, że nie ostatnim. Niestety u mnie ostatnie tygodnie mijają pod znakiem pisania licencjatu. Praktycznie wszystko jest pod nie go dostosowywane, ponieważ trzeba to pogodzić z zajęciami na uczelni, których też nie ma mało. Szkoda, że nie napisze się sam. Niestety nie mam zdjęć z dzisiejszego wyjścia, a szkoda. Z G. wybraliśmy się dzisiaj na wystawę Paolo Gobetti: " Narzędzia tortur z czasów Inkwizycji". Jeśli jesteście zainteresowane to  TUTAJ znajdziecie więcej informacji. Wg mnie wystawa jest genialna i warta zobaczenia. Eksponaty są naprawdę bardzo ciekawe i straszne. Do tego muzyka nasila ten efekt. W moim odczuciu fascynujące i jednocześnie przerażające jest to co człowiek jest w stanie wymyślić. Z pozoru proste i niepozorne przedmioty potrafiące zadać niewyobrażalny ból oraz wyrządzić straszną krzywdę ludziom. Jeśli będziecie miały okazję to zachęcam Was to zajrzenia na ul. Bracką 25.

W tym tygodniu nareszcie doczekałam się blogerskiego lakieru. Przyznam, że chciałam kupić więcej, niestety nie było kolorów, które chciałam mieć.  Po cichu liczę, że jeszcze uda mi się na nie natrafić.


Podczas zakupów w Biedronce kupiłam zmywacz do paznokci oraz maseczkę antybakteryjną AA, która ma zapobiegać błyszczeniu się skóry. Zmywacz był pierwszym jaki miałam w takiej formie i powiem Wam, że spisuje się wyśmienicie. Niestety nie mogę tego powiedzieć z maseczką. Moja skóra chyba średnio lubi się z kosmetykami AA. Chciałabym zaznaczyć, że mam bardzo przetłuszczającą się cerę. Po niej oczywiście twarz była miękka i delikatna. Niestety po ok. 3 godzinach dostałam na brodzie i pod nosem (między nosem a górną wargą) strasznie swędzącego uczulenia, które spowodowało łuszczenie się skóry. Do tej pory mi nie zniknęło. Także jej podziękuję, a druga część wyląduje w koszu na śmieci.


Z ostatnio kupionych lakierów, ten podoba mi się najbardziej.


Ostatnio mam "fazę" na kolację w postaci koktajlu. Pożywne, zdrowe i przede wszystkim smaczne.  Czegoż chcieć więcej?


Obowiązkowa pozycja w mojej miesięcznej prasie.


Ne mogło zabraknąć również spotkań z Ewą. Dzień bez niej jest dniem straconym!


Jestem wielkim łakomczuchem. Więc małe co nie co również musi pojawić się w moim jadłospisie. Korzenne ciasteczka z Tesco należą do moich ulubionych.


Założyłam sobie konto na stronie lubimyczytac.pl . Poprzednio byłam użytkownikiem nakanapie.pl , niestety od kilku miesięcy mają na stronie internetowej awarię i jakoś pomimo upominań użytkowników nie raczą jej naprawić. Także jak coś to znajdziecie mnie  TUTAJ .

A jak Wam minął tydzień? Ja się teraz zabieram za przeglądanie Waszych blogów i komentarzy, które zastawiłyście u mnie :).

The Rolling Stones - Anybody Seen My Baby

30 komentarzy:

  1. Ja też muszę się zabrać za pisanie pracy :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra jest z tym pisaniem ;/. Najgorsze jest to, że muszę niedługo oddać kilka rozdziałów a średnio wiem co piszę ;/.

      Usuń
  2. Koktaj to jest to co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow intensywny tydzień. W tym roku postanowiłam, że będę czytać, do tej pory tylko czytałam trochę po angielsku. A koktaj wygląda bardzo apetycznie: sama na taki mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardzo lubię czytać książki. niestety przez ostatnie 1.5 roku nie miałam czasu. Studia dzienne + praca... Kiepskie połączenie. Teraz nie pracuję więc nadrabiam książkowe zaległości :).

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci, że zmibilizowałaś się do ćwiczeń z Ewą :) mój wewnętrzny leniuch nie obudził się jeszcze ze snu zimowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku też byłam leniuszkiem i średnio chciało mi się ćwiczyć. Jednak już po kilku razach tak się uzależniłam, że le się czuję jeśli w ciągu dnia nie poskaczę sobie z Ewą :P.

      Usuń
  5. Fajny kolor tego lakieru z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana to Liebster Blog Award!
    Serdecznie zapraszam do zabawy :)

    http://thearcelia.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Odpowiem na nie jak będę miała troszeczkę wolnego czasu :).

      Usuń
  7. Bardzo lubię zmywacz z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go również polubiłam :). Do tego ta pompka. Fajna sprawa :).

      Usuń
  8. Kurcze, ten koktajl wyglada apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie :). Jest naprawdę przepyszny :).

      Usuń
  9. też ćwiczę z Ewą ! ;) super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie Harper's Bazaar Polska bardzo mi się podoba. Trzymam kciuki za to wydawnictwo na naszym rynku :) Też przygarnęłam jeden blogowy lakier Vibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Wg mnie jest zupełnie inne od tych, które są już dawno na polskim rynku. jaki masz kolor? :)

      Usuń
  11. dzisiaj też miałam koktajl na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj znac jak u Ciebie sprawdził sie lakier Miratell. U mnie wypadł średnio.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koktajle uwielbiam. Mój ulubiony to bananowo-kawowy, ale to idealny na śniadanie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzieliłabyś się przepisem? :P Ja niestety muszę mieć tradycyjną kawę na śniadanie, więc u mnie jak coś to byłyby idealny podczas dnia :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...