wtorek, 26 marca 2013

TAG Liebster Blog Award po raz 2, 3 i 4

Witajcie! W przeciągu ostatnich 8 dni zostałam nominowana do Libster Blog Award przez Cathy , ArcelieAlessabeauty .Bardzo Wam dziękuję.


Ten Tag przeznaczony jest dla blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów. Odpowiadamy na 11 wymyślonych przez daną  blogerkę pytań. Następnie same wymyślamy nasze 11 pytań i nominujemy kolejne 11 blogerek. Mam nadzieję, że mi wybaczyć z tym, że dzisiaj nagnę troszeczkę, a nawet bardzo te zasady. Nie nominuję żadnych blogów. Natomiast wymyślę swoje pytania i z miłą chęcią (jeśli tylko będziecie miały ochotę odpowiecie na nie) przeczytam Wasze wypowiedzi.

Pytania Cathy:

1. Wygrałaś wycieczkę na tropikalną wyspę. Masz 10 minut na spakowanie. Co zabierasz ze sobą?
Mojego faceta, bikini, iPODa, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem i oczywiście aparat.
2. Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci? Dlaczego właśnie ten?
Wręcz uwielbiam lakiery w odcieniu niebieskiego. Dlaczego? Hmm... Szczerze to nei pamiętam. Od małego lubiłam ten kolor. Może wpływ na to miały Smerfy? :P
3. Wolisz włosy krótkie czy długie?
Zdecydowanie długie. Stwarzają więcej możliwości upięcia niż krótkie.
4. Czego nauczyło Cię blogowanie?
Chyba wiary w znajomości Internetowe. 
5. Najgorszy kosmetyk jaki miałaś to...
Podkład Rimmel Stay Matte. Delikatnie mówiąc jest tragiczny.
6. Jaki był Twój pierwszy kosmetyk (który pamiętasz)?
Pomadka ochronna :P.

7. Wolisz robić sobie makijaż czy malować paznokcie?
Zdecydowanie malować paznokcie.
8. Trzy słowa, które najlepiej Cię opisują.

Wierna, słowna, wredna.
9. Co najbardziej Cię fascynuje w pisaniu bloga?
Spotkania blogerek, pomimo tego, że jeszcze w ani jednym nie brałam udziału. Mam cichą nadzieję, że wkrótce to się zmieni :).
10. Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś to...
 Niestety nie pamiętam...

11. Bez jakiego kosmetyku nie możesz się obejść?

Niestety jest to podkład. Moje niedoskonałości nie pozwalają mi wyjść bez niego ;/.


Pytania Arceli

1. Posty o jakiej tematyce najbardziej lubisz czytać na blogach?

Bardzo interesuję mnie posty typu DIY, podsumowania tygodnia oraz dotyczące makijażu i malowania paznokci (chyba dlatego, że sama nie umiem tego robić).
 
2. Włączasz komputer, na co wejdziesz w pierwszej kolejności?

    Onet, poczta, fb, blog i Tvn Warszawa. 

3. Szminka czy błyszczyk?
 

Lubię to i to, ale częściej sięgam po błyszczyk.

4. Ulubiony płyn micelarny?
 

 Nie używam :P. Mam kilka zapisanych w swojej chciejliście, więc może niedługo jakiś kupię.

5. Wymień 3 dobre tanie kosmetyki i 3 droższe, które miałaś.
 

Tańsze: mleczko do demakijażu BeBeauty, krem do twarzy Ziaja masło kakaowe.
Droższe: paleta 6 cieni do powiek Lancome, błyszczyk Lancome i Revlon.

6. Spodnie czy sukienka/spódnica?
 
Spodnie. Cenię wygodę dlatego częściej je wybieram. Ale lubię też spódnice i sukienki.

7. Tradycyjna komórka czy smartfon?
 
Smartfon. 

8. Twój ulubiony podkład?
 

Lirene City Matt.

9. Gdybyś mogła to co byś zmieniła na świecie?
 
Wojny. A jeśli tego by mi się nie udało to udział w nich dzieci.

10. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
 
Mam dość eklektyczny gust. Ale najczęściej króluje u mnie AC/DC, The Cure,The Rolling Stones, Keith Richard, Blue Foundation oraz My Riot.

11. O czym marzysz?

Trochę przyziemne, ale będę szczęśliwa jak znajdę po studiach dobrą pracę.


Pytania AlessaBeauty

1. Od kiedy interesujesz się kosmetykami?

Trudno jest mi dokładnie określić, ale na pewno od 8 lat.

2. Dlaczego założyłaś bloga?

 Zawsze chciałam go założyć, ale brakowało mi odwagi. W końcu się przemogłam i oto jestem :).

3. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?

 Czerwony, matowy lakier Inglot.

4. Twój najgorszy kosmetyk do włosów to...

Szampon i odżywka Schauma Odbudowa i Pielęgnacja. Jedynie co mi się w nich podobało to kokosowy zapach.

5. Część ciała, na którą najbardziej zwracasz uwagę u płci przeciwnej :)

Nie jest to część ciała, ale na samym początku zwracam uwagę na wzrost.

6. Najbardziej skupiasz się na pielęgnacji...

Włosów. 

7. Co robisz, kiedy masz gorszy dzień?

Jeśli nie muszę nigdzie wychodzić to siedzę w domu, oglądam jakiś film, później ćwiczę, a na samym końcu robię sobie domowe spa.

8. Zrobiłaś kiedyś coś zakazanego? Co to było?

 Jak byłam, mała to ukradłam pieczątkę mojemu ciotecznemu bratu. Po kilku dniach mama mnie przyłapała i musiałam mu ją oddać.

9. Wolisz kupować kosmetyki czy ubrania?

 Kosmetyki. Przy ubraniach często się denerwuję.

10. Jesteś od czegoś uzależniona? Co to jest?

  Od dokładnego planowania wszystkiego.

11. Twoje jedno kosmetyczne dziwactwo.

"Zmywanie oczu" kremem Nivea.


Moje pytania:

1. Co Was skłoniło do założenia bloga?
2. Jaka jest Wasza ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
3. Jaki jest Wasz najlepszy kosmetyk, a jaki najgorszy?
4. Czy czytacie książki? jeśli tak to jakie preferujecie?
5. Jakie książki możecie mi polecić?
6. Co Was najbardziej interesuje w blogach i blogowaniu?
7. Jakie macie plany na tegoroczne Wakacje?
8. Jaki jest Twój najbardziej lubiany domowy zabieg kosmetyczny?
9. Jakie gatunki filmowe lubisz?
10. Co Cię irytuje w blogach i blogowaniu?
11. Co najbardziej szalonego zrobiłaś?

12 komentarzy:

  1. Ja się poddałam z tym Tagiem... miałam wrażenie, ze będę w kółko odpowiadać na pytania zamiast zamieszczać notki o kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
  2. To w końcu najbardziej lubisz niebieski kolor lakieru czy czerwony mat? Bo są tu pewne niejaności :P ja na ten tag odpowiadałam 11 razy, ale udało mi się zrobić to w dwóch postach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie :P. Ogólnie uwielbiam wszystko co niebieskie, ale podobają mi się również inne kolory,a ten spodobał mi wyjątkowo i nim bardzo często maluję paznokcie :).

      Usuń
  3. Również muszę mieć wszystko dokładnie zaplanowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. O to to to, mam to samo uzależnienie co Ty- dokładne planowanie wszystkiego, a jak ktoś mi pokrzyżuje plany to się baaaaardzo denerwuję :D
    Obserwuję! wpadnij do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zakupami mam podobnie. Kupować ubrania ze mną to tragedia.;D
    Z planowaniem mam podobnie, wszystko dokładnie i nawet zapisuję co i jak. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, z tymi powtórzeniami na początku zdań to nie zaplanowane było. ;DD

      Usuń
    2. Hehe. Nic nie szkodzi. Czasem tak się zdarza :). Za to fajnie brzmi :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...