środa, 13 marca 2013

TAG - Liebster Blog Award.

Zostałam otagowana przez AnięNaWyspach. Dziękuję Ci i jednocześnie przepraszam, że dopiero teraz to robię. 


LBA polega na tym, że odpowiadamy na 11 pytań ułożonych przez osobę, która nas otagowała. My natomiast również układamy swoje 11 pytań i nominujemy  11 osób, których blog nie przekracza liczby 200 obserwatorów. Dzięki temu możemy lepiej poznać siebie nawzajem.

Takie pytania zadała mi AniaNaWyspach

1. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść? 
    
     Niestety podkład to u mnie konieczność. Moja cera jest daleka od ideału, ma spore niedoskonałości, które uniemożliwiają mi pokazywanie się publicznie bez niego :(. 

2. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na tegoroczne wakacje? 

    Bardzo chciałabym pojechać do Bośni. Zaskoczone? Jakieś dwa miesiące temu widziałam zdjęcia moich znajomych, którzy pojechali tam w ostatnie wakacje. Przepiękne miejsce :).

3. Jaką cechę charakteru najbardziej cenisz w ludziach? 

    Najbardziej cenię w ludziach prawdomówność. Mam zasadę (jak to mawia moja mama), że lepsza jest gorzka prawda niż słodkie kłamstwo.
 
4. Czy jest coś co zbierasz/ kolekcjonujesz? 

    Lakiery do paznokci i kubki. Każdy, który kupuję staje się moim ulubionym. Niestety szybko mi się nudzą. Całe szczęście, ze po pewnym czasie do nich powracam :).

5. Od czego jesteś uzależniona?

     Sporo tego :P. Od porannej kawy, popołudniowych/ wieczornych koktajli, zdrowego odżywiania,  książek, muzyki, spotkań z moi G. i znajomymi, etc. Chyba jestem uzależniona od wszystkiego :P.
    
6. Jaki jest tytuł ostatnio przeczytanej przez Ciebie książki?

    III Tom Trylogii Grey'a, a mianowicie Nowe Oblicze Grey' a. 

7. Jaka byłaby pierwsza rzecz, którą kupiłabyś po wygraniu znacznej sumy pieniędzy? 

    Z racji tego, że studiuję w Warszawie i chciałabym już tutaj pozostać zdecydowałabym się na kupno mieszkania, ale najpierw zafundowałabym moim rodzicom, mojemu G. i sobie jakieś wakacje, np. do Bośni :P.

8. Jakie jest Twoje małe dziwactwo? 

    Nie wiem czy to można uznać za dziwactwo, ale jestem pedantyczna, więc wszystko zapisuję, układam równo, kolorystycznie etc. 
 
9. Jaki jest wg Ciebie najlepszy sposób na zrelaksowanie się?
 
   Chyba tutaj Was nie zaskoczę. Gdy chcę się sama zrelaksować wybieram książkę, a do tego kubek herbaty/ kawy/ szklanka koktajlu. Zaś z moim G. wieczór spędzony razem, podczas którego oglądamy film, popijając przy tym wino.

10. Co dobrego/ miłego zrobiłaś ostatnio dla kogoś?

      Jeśłi można to uznać za coś miłego to pojechałam do pracy mojego G. i zawiozłam mu moje świeżo upieczone ciasteczka.  

11. Co/ Kto mobilizuje Cię do prowadzenia bloga? 
     
      Wydaje mi się, że po części sama., ale również inne blogerki. Uwielbiam czytać recenzje kosmetyków, książek, filmów; ich kulinarne wyczyny oraz uczestniczyć w blogowym życiu. Ponadto baaardzo długo czasu zabierałam się za założenie bloga. W końcu chęć zwyciężyła i oto jestem :).


Pytania ułożone przeze mnie, które skierowałam otagowanym przeze mnie osobom: 

1. Bez jakiego kosmetyku nie wychodzisz z domu?
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
4. Co robisz w wolnym czasie?
5. Co ostatnio kupiłaś?
6. Jaki film ostatnio zobaczyłaś?
7. Na czym bardziej się skupiasz? Na pielęgnacji włosów, ciała, paznokci, twarzy?
8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
9. Co jest Twoim największym marzeniem?
10. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga? 
11. Co skłoniło Cię do tego by założyć bloga?


Otagowane przeze mnie osoby: 

1. http://basket-of-kisses.blogspot.com/
2. http://czarnaines.blogspot.com/
3. http://mirabelka1993.blogspot.com/
4. http://natlokmyslizdarzen.blogspot.com/
5. http://kosmetycznieee.blogspot.com/
6. http://mania-ani.blogspot.com/
7. http://smokeyawesome.blogspot.com/
8. http://bogginka.blogspot.com/
9. http://cotykrecisz.blogspot.com/
10. http://cosmosbeautyblog.blogspot.com/
11. http://cosmosbeautyblog.blogspot.com/

Udanej zabawy! :)

29 komentarzy:

  1. a ja kolekcjonuję tusze do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety trzymam się jednego ze względu na wrażliwe czy, ale chciałabym spróbować czegoś nowego :).

      Usuń
  2. Dziękuję za otagowanie :))))
    I zapraszam do czę stszych wizyt u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc :). Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :).

      Usuń
  3. też jestem pedantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy uważają to za wadę, ale ja jednak jestem zdania, że jest to zaleta. Porządek to podstawa :).

      Usuń
  4. I jak Ci się mieszka w Warszawie? Nie ma tam chyba spokoju :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku dziwnie. Pochodzę z małego miasta, gdzie praktycznie nic się nie działo, było cicho i spokojnie. Jak się przeprowadziłam to nie dość, że dookoła mnóstwo ludzi to jeszcze natrafiłam na roboty drogowe pod oknem. Więc było wesoło :P. Ale szybko się przyzwyczaiłam. Ze spokojem to różnie bywa. Może tak: zależy na jakiej dzielnicy mieszkasz, ale z drugiej strony nie masz gwarancji, że na tej cichej wszystko będzie dobrze. Bardzo polubiłam to miasto pomimo, że wcześniej za nim nie przepadałam. Warszawę naprawdę da się lubić :).

      Usuń
    2. Byłam 3 razy w Warszawie na jeden dzień w konkretnym celu, którym nie było zwiedzanie. Za każdym razem spędzałam czas w okolicach Pałacu Kultury. Mijali mnie dziwni ludzie :P Nie wiem czy potrafiłabym mieszkać w tak ogromnym mieście, ale chyba większość ludzi przyzwyczaja się z czasem;)

      Usuń
    3. Moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia :). Na samym początku też się źle czułam, byłam przytłoczona tym wszystkim,do tego dużo spieszących się wszędzie ludzi. Dosłownie wszyscy biegają. Dla mnie to było dziwne. Ale tak jak mówię- kwestia przyzwyczajenia :). A jeśli chodzi o okolice PKiN to tam kręci się sporo dziwnych ludzi :P.

      Usuń
  5. Dziekuje za wyroznienie:) oczywiscie na pytania odpowiem w nastepnym poscie:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdziwilam się jak zobaczyłam Twoj komentarz pod swoim postem,ale to mile .
    Na razie nie mam sily bo jestem chora,ale jak sie lepiej poczuje to odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również podkład to konieczność, bez niego ani rusz z domu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tragedia. Chciałabym przynajmniej móc używać jakiegoś lekkiego, który by wyrównał koloryt, ale mogę sobie o tym tylko pomarzyć ;/.

      Usuń
  8. dziekuje za zaproszenie ;-). juz kiedys robilam ten tag ale podobaja mi sie twoje pytanka i z checia dolacze... dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Informacje co do projektu przesłane na maila. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te tagi, dzięki nim można się lepiej poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, choć przyznam, na samym początku byłam do nich lekko uprzedzona :P.

      Usuń
  11. Lubię czytać TAGi :)
    A podkład z rana jak śmietana :p
    Nie wyjdę bez niego z domu, bo walczę z niedoskonałościami :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na bloga ! :) plus do obserwacji, obecnie recenzja baniek chińskich.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję:). Z miłą chęcią zajrzę :).

      Usuń
  13. Pedantyczność to jak dla mnie dobra cecha.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey, pisałaś mi, że mnie otagowałaś :]
    Chyba wkleiłaś dwa te same adresy do bloga, tyle że nie mojego! :)
    Do zabawy chętnie się dołączę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej Cię przepraszam... Chodziło mi o Twojego bloga widocznie przez nieuwagę to zrobiłam. Będzie mi bardzo miło :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...