piątek, 8 marca 2013

Wafle ryżowe z awokado

Zupełnym przypadkiem przeglądając blogi natknęłam się na Nissi  (przepraszam jeśli źle odmieniłam). Od razu się wciągnęłam. Wg mnie jest to jeden z najlepszych blogów jakie dane było w moim krótkim blogowaniu czytać. Adres macie TUTAJ. W końcu moim oczom ukazał się post o prostej w przygotowaniu przekąsce. Należę do miłośników wafli ryżowych więc od razu, bez zastanowienia postanowiłam ją przygotować.

Potrzebujemy raptem jedno awokado oraz wafle ryżowe. Awokado kroimy na pół, usuwamy pestkę i łyżeczką oddzielamy środek awokado od skórki. Następnie jedną połówkę kładziemy na jeden wafel, drugą na drugi i rozdrabniamy widelcem.  U mnie rozdrabnianie zbytnio nie wyszło, ale było spowodowane moim pośpiechem. Do jednego wafla używał soli i świeżo zmielonego pieprzu. Oba były przepyszne. Nasza przekąska jest gotowa! Łatwo, szybko i smacznie. czego chcieć więcej?



Do usłyszenia jutro. Dobranoc :).

George Dorn Screams - Silence's Gettin' Bigger

2 komentarze:

  1. ostatnio po raz pierwszy wypróbowałam pastę z awokado i teraz mogłabym jeść codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo po tych waflach. Pasty co prawda nie jadłam ale na pewno zrobię :). Awokado uzależnia! :P

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...