poniedziałek, 11 marca 2013

Wibo: Gel Like

Nareszcie mam i ja! Udało mi się dostać przynajmniej jeden z tych, które najbardziej mi się podobały. Przyznam, że największą chrapkę miałam na pastelowe odcienie. Ale widząc puste półki wnioskuję, że nie tylko ja na nie polowałam.

Przejdźmy do sedna. Zdecydowałam się na odcień 6 "roziskrzone niebo", który wybrała blogerka Miratell. Dzisiaj lakier pierwszy raz wylądował na moich paznokciach i na pewno nie ostatni. Bardzo podoba mi się w nim intensywność koloru.  Już jedna warstwa bardzo dobrze kryję paznokcie.
Niestety nie udało mi się na zdjęciach pokazać jego prawdziwego koloru. "Na żywo" jest bardziej fioletowy.
Wiem, ze moje paznokcie nie są w najlepszym stanie, dlatego też proszę Was o wyrozumiałość :).

 Na moich pazurkach wygląda tak:


A Wy jakie macie odcienie z tej serii? Jestem ciekawa Waszych opinii. Tymczasem ja lecę piec ciasteczka owsiane :).


12 komentarzy:

  1. Ja się skusiłam tylko na peaches & cream - według mnie jest najładniejszy z całej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ją kupić. Niestety jej nie było. Mam słabość do fioletów i różnych odcieni niebieskiego, dlatego te u mnie wylądował. Natomiast jeśli chodzi o te lakiery to najbardziej podobają mi się te pastelowe :).

      Usuń
  2. też mam roziskrzone niebo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach wygląda przepięknie. W buteleczce też :P.

      Usuń
  3. U mnie już nie było tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle ciężko jest je dostać. A jeśli już są to strasznie poprzebierane.

      Usuń
  4. Ja wybrałam błękit, ale jeszcze pewnie wrócę po inne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kupię kolejne jeśli tylko będą :).

      Usuń
  5. ciekawe czy mnie jeszcze będą, bo chętnie wypróbowałabym właśnie jakiś pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po cichu liczę, że jeszcze będą :P.

      Usuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale nie lubie u siebie fioletów na pazurkach. Wydaje mi się że te parwy jeszcze bardziej podbijają fiolet moich wiecznie zmarzniętych dłoni :P
    U Ciebie prezentuje się naprawdę Ślicznie :)

    Pozdrawiam Cieplutko. Jeszcze tu wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja z kolei bardzo lubię wszelkie odcienie niebieskiego i fioletu.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...