piątek, 29 marca 2013

Włosowe pocieszenie

Witajcie! Niestety dzisiejszy dzień znowu minął pod znakiem wyrywania ósemki. Całe szczęście, że została mi tylko jedna. Ten zdecydowanie gorzej przechodzę ;/.  Jednak by poprawić sobie humor znowu wybrałam się na zakupy. Bo przecież nic tak nie cieszy kobiety jak kolejne, nowe kosmetyki!

Podczas dzisiejszych zakupów skupiłam się przede wszystkim na włosach. Miałam od razu iść do Rossmanna jednak kątem oka zobaczyłam promocję z fryzjerskim Way To Beauty na maski do włosów Farcom Seri w cenie 14.90 zł / 1000 ml. Nigdy ich nie miałam, ale za taka cenę nawet się nie zastanawiałam i powędrowałam z nią do kasy. Wybrałam maskę regenerująco- nawilżającą. Ciekawa jestem jak się spisze.

W Rossmannie tak jak mówiłam zdecydowałam się na szampon i odzywkę dla włosów suchych i puszących się. Zauważyłam limitowany żel pod prysznic Isana o zapachu figi i pomarańczy, który był w promocji  i kosztował 2.99 zł/ 300 ml. Oczywiście musiałam go mieć. No i najważniejsze. Cudem znalazłam blogerski lakier- odcień "Peaches and cream" wybrany przez OleskęLana Del Rey - Chelsea Hotel No 2 . Pomimo tego, że schną bardzo długo musiałam go mieć. W prezencie dostałam próbkę gruboziarnistego peelingu do ciała Lirene.

Zakupy uznaję za bardzo udane!

Miałyście może tę maskę? Jak się spisuje?

44 komentarze:

  1. Maski nie znam w ogole. A te blogerskie lakiery to moim zdaniem klapa na całego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją pierwszy raz na oczy wczoraj zobaczyłam. Co do lakierów to się z Tobą zgodzę, ale ostatnio o dziwo udało mi się jakoś pomalować paznokcie tak, by było dobrze. Więc zaryzykowałam i kupiłam kolejną buteleczkę.

      Usuń
  2. Nie znam tej maski, ale bardzo mnie ciekawi, koniecznie daj potem recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tej maski ale co do reszty zakupów to mogę powiedzieć, że to rzeczywiście niezłe włosowe pocieszenie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię produkty do włosów :).

      Usuń
  4. żel dzisiaj też wpadł w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej maski, ale jestem bardzo ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią ją zrecenzuję :).

      Usuń
  6. Nie widziałam nigdy tej maski, ale może będziesz tą, która odkryje nowe włosowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej masce,ale miałam zesatw Dove:)
    byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nich wiele dobrego i liczę na to, ze będą bardzo dobre :).

      Usuń
  8. Bardzo fajne zakupy. I życzę o wiele mniejszego bólu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Następny ząb niestety nie zapowiada się lepiej niż ten ;/.

      Usuń
  9. Blogerskie lakiery maja bardzo fajne odcienie, ale wibo to wibo, nic sie nie zmieniło od tych starszych lakierów Wibo. Schną pół dnia i bardzo łatwo schodzą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lakiery Wibo szybko schną i najmniej niszczą paznokcie niż wszystkie inne, których używałam. Te blogerskie faktycznie baaaardzo długo schną, ale ostatnio jakimś cudem udało mi się nim dobrze pomalować paznokcie. Dlatego się ponownie na niego skusiłam :).

      Usuń
  10. miałam ten szampon i odżywkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ten piękny lakier The Oleskaaa :) szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam na kosmetykami Dove, czekam na recenzję maski bo nie widziałam jej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nigdy nie miałam ich produktów do włosów, dlatego niezmiernie mnie ciekawią. Natomiast recenzją maski z miłą chęcią się podzielę :).

      Usuń
  13. Również skusiłam się na ten lakier:) Nie mogłam się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo :). Pomimo tego, że długo schnie.

      Usuń
  14. Ojj tak! Zakupy to wspaniały sposób na dobry humor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę wypróbować ten nowy żel z ISANY :) To limitka?



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam go jeszcze, ale bardzo ładnie pachnie :). Tak, jest z limitowanej serii :).

      Usuń
  16. Też jestem ciekawa tej maski. Zrecenzuj kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maski do włosów nie znam.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas napiszę coś o niej :).

      Usuń
  18. Szampon i odzywka Dove sa rewelacyjne, recenzja u mnie na blogu zapraszam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam trochę dobrego o nich i mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzą :).

      Usuń
  19. Kochana, współczuję Ci każdego wyrwanego zęba:/ Znam ten ból...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tragedia. Pierwszego wyrwania praktycznie poczułam. Ale ten ostatni i ten co dzisiaj będzie- to jest dopiero masakra ;/.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...