środa, 3 kwietnia 2013

BeBeauty: Peelingujący żel do mycia twarzy

Witajcie! Nie wiem dlaczego dopiero teraz pisze i peelingującym żelu do mycia twarzy do skóry tłustej i mieszanej firmy BeBeauty. Przyznam, że kupując go byłam dość sceptycznie nastawiona. Nasuwało mi się pytanie czy produkt za 5 złotych tak naprawdę może być dobry? Jednak właśnie wzięłam go ze względu na cenę.

Od producenta: 

Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Drinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, wygładzają powierzchnię skóry oraz odblokowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti- sebum normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest czysta, gładka i pełna blasku.
  • dokładnie oczyszcza z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum
  • wygładza powierzchnię skóry
  • zachowuje naturalny poziom nawilżenia 
  • pozostawia skórę dokładnie oczyszczoną i lekko matową
Czym jest kompleks anti- sebum?

Jest to kompleks składający się z łopianu, jałowca, goryczki żółtej, cytryny i tymianku. Zmniejsza wyzielanie sebum oraz działa ściągająco.

Skład:
Produkt zamknięty jest w standardowym dla żeli do mycia twarzy opakowaniu typu klik, który mieści 150 ml kosmetyku. Dzięki temu, że jest przezroczyste, z łatwością możemy zobaczyć ile produktów nam pozostało. Przy pierwszy użyciu byłam zaskoczona jego rzadką konsystencją, która całe szczęście nie spływa po twarzy, zaś zauroczona jego świeżym, delikatnym zapachem. Co do zawartych w nim drobinek to niestety nie zauważyłam by w zadowalający mnie sposób złuszczały. Są dla mnie za słabe. Jednak żel bardzo dobrze oczyszcza skórę i jej nie wysusza. Co dla mnie jest dość istotne, ponieważ moja skóra twarzy często ulega przesuszeniu po żelach do mycia twarzy pomimo tego, że wyjątkowo szybko zaczyna się błyszczeć.  Matowa skóra u mnie utrzymuje się ok.1.5 godziny po umyciu.

Podsumowując. Dla mnie jest to dobry kosmetyk. jak na taką cenę to bardzo dobrze sobie daje radę. Do tego jest łatwo dostępny. Idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji. Myślę, ze dobrym wyjściem będzie zastosowanie peelingu do twarzy by w lepszym stopniu złuszczyć naskórek.




Wczoraj podczas zakupów w Biedronce zobaczyłam nowy normalizujący żel- peeling. Nie zastanawiając się włożyłam go do koszyka. Nie jestem tylko pewna czy to jest nowość czy nie. Natomiast ja go wcześniej nie wiałam. Ciekawa jestem jak się spisze.



P.S. Dziewczyny, czy któraś byłaby chętna wykonać mi nagłówek albo wytłumaczyć krok po kroku jak go się robi? W tej kwestii jestem stereotypową blondynką i próbowałam wykonać go przy pomocy PhotoScape, ale nic mi nie wychodziło ;/.



36 komentarzy:

  1. Jeśli nie masz zbyt dużych oczekiwań to ja bardzo chętnie pomogę w wykonaniu nagłówka. :P Jak chcesz to napisz: bezczegos@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o zwykły prosty nagłówek :).

      Usuń
  2. Lubię te biedronkowe żele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla mnie troszeczkę za słabo złuszcza, ale dobrze oczyszcza :).

      Usuń
  4. Dziś kupiłam żel micelarny z tej serii i już stałam w kolejce do kasy, gdy zaczęłam czytać skład i znalazłam parabeny (ale i tak go kupiłam, haha). Tu niestety też je widzę w składzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je widziałam, ale tak chciałam spróbować, że go kupiłam :).

      Usuń
  5. Lubię te żele :-) Dzięki nim micel z BeBeauty jest bardziej wydajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten co wczoraj kupiłaś to nowa wersja tego poprzedniego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha. Prawdziwa blondynka ze mnie :P. Dzięki za info ::).

      Usuń
  7. nie ma SLS w składzie, już go lubię, ale tego parabena mogli sobie darować! :D szkoda, że nie mam w pobliżu biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że wszystkiego mieć nie można. Ale i tak go lubię :).

      Usuń
  8. bardzo go lubię ♥ nagłówka niestety nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy. Może sobie zakupię, bo ten co mam się nie nadaje do codziennej pielęgnacji.

    A jaki chcialabys miec naglowek? mogę spróbować coś stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :). Naprawdę? Dziękuje :). Już piszę maila do Ciebie :).

      Usuń
  10. Kosmetyki BeBeauty są naprawdę fajne, za tak śmieszną cenę dostajemy całkiem przyjemne produkty. Dlaczego nie korzystać? Ja lubię ich chusteczki do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takiego samego zdania co Ty :). A co do chusteczek do demakijażu. Niestety mi on podrażnia skórę ;/.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :).

      Usuń
  12. chętnie pomogę ci z nagłowkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z miłą chęcią skorzystam :).

      Usuń
  13. wow nowe opakowanie, lubie te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę koniecznie poszukać u sb w Biedronce ten nowy normalizujący żel- peeling ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bebeauty bardzo tanie a widze ,żę ma wiele małych skarbków ;) ja nagłówek robiłam w picassie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie i dobre :). Dzięki za info :). Postaram się tam coś wykombinować :).

      Usuń
  16. Ja jeszcze nie miałam żadnego z tych żeli z biedronki bo boje się zapychania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie nie zauważyłam nic takiego :).

      Usuń
  17. Czytałam już wiele pozytywnych recenzji o tym peelingu, chyba czas wypróbować:p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...