piątek, 19 kwietnia 2013

Pierwsza współpraca!

Witajcie! Musze się Wam pochwalić moją pierwszą współpracą. Nawet nie wiecie jak się ciesze, że mi się udało! Niestety z powodu mojego wyjazdu do rodzinnego domu otrzymałam ją tydzień po wizycie pana listonosza, który był tego samego dnia, kiedy wyjechałam czyli 12 kwietnia.

Jakiś czas temu napisałam do firmy Fitomed wiadomość z zapytaniem o współpracę. Jakie było moje zaskoczenie gdy po paru dniach otrzymałam maila z pozytywną odpowiedzią. Kolejne maile z Panią Anetą należały do przyjemności. Bardzo miła z niej kobieta. Poleciła mi bym wybrała dwa kosmetyki najlepiej z jednej linii typu: szampon i odżywka. Gdy napisze recenzję danego kosmetyku otrzymam kolejne, które mogę sobie sama wybrać. Jednak na samym postanowiłam wybrać jeden. Wybór padł na ziołowy balsam do ciała lukrecja gładka.




Firma Fitomed od 10 lat na polskim rynku oferuje nam naturalne kosmetyki dla osób z problemami kosmetycznymi i dermatologicznymi. W swojej ofercie ma wiele produktów do pielęgnacji włosów, twarzy oraz ciała. Warto zaznaczyć, że swoich produktów nie testują na zwierzętach, co w  dzisiejszych czasach jest ogromnym plusem. Dodatkowo mają bardzo przystępne ceny. Ich kosmetyki możemy kupić w aptekach i sklepach zielarskich w głównych miastach wojewódzkich oraz przez internet.

Już się nie mogę doczekać testowania. Zaczynam od dzisiaj. mam nadzieję, że się sprawdzi na mojej skórze :).


The Offspring - Original Prankster

67 komentarzy:

  1. gratki :) miłego testowania i czekam na recenzję bo widzę że produkt godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na razie używałam go dwa razy, więc ciężko mi jest cokolwiek powiedzieć, ale pierwsze wrażenie jest bardzo dobre :).

      Usuń
  2. brawo gratuluję i cudownych testów ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wspolpracy,pierwsza zawsze cieszy najbardziej.

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :) Sama chciałabym wypróbować ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego balsamu, dlatego czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Obyś była zadowolona z wybranych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na razie używałam go tylko dwa razy, ale jestem zadowolona :).

      Usuń
  8. Super, że sama wyszłaś z inicjatywą :) gratulacje i miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam spróbować i napisać. Nie starałam się wyjść jakoś fajnie. Tylko opisałam mój problem ze skórą przedstawiłam swojego bloga i tyle. Jakoś zadziałało :).

      Usuń
  9. Gratulacje i życzę miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czaję się na produkty do włosów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę miała okazję testować kolejne produkty tej firmy to właśnie się skupię na pielęgnacji włosów :).

      Usuń
  11. gratulacje! testuj, testuj :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :*!
    Testuj ;) i oby był to dobry kosmetyk dla Twojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy ;) I życze miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy:)Wiele dobrego słyszałam o Fitomedzie ale nic nie miałam. Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na wypowiadanie się o kosmetyku jest zdecydowanie za wcześnie, ale jeśli chodzi o kontakt z firmą to był idealny :).

      Usuń
  16. Ooh cool congratulations! ♡

    Ps: May I invite you to my giveaway? Hope you'll drop by.

    Win a $200 Amiclubwear gift card on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy i zazdroszczę- produkty fitomedu marzą mi się już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Przyznam, że balsam jest genialny :).

      Usuń
  18. zapraszam na rozdanie u mnie.
    wiecej info w zakladce MINI ROZDANIE NA MAJÓWKĘ

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fitomed jest dość znaną marką i dużo osób sobie ją ceni, więc współpraca jak najbardziej korzystna :) ja jeszcze nigdy nie współpracowałam z żadną firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :). Wszystko przed Tobą :). Ja też nie mam dużego doświadczenia z współpracami. To jest dopiero moja pierwsza :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...