piątek, 5 kwietnia 2013

Revlon Colorburst

Witajcie! Na samym początku chciałabym z całego serduszka podziękować Lili (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam) za wykonanie nagłówka na mojego bloga. Jest świetny :). Bardzo Ci dziękuję!

Dzisiaj po raz pierwszy będę recenzować błyszczyk. Mam nadzieję, że jakoś mi to pójdzie.


Przedstawiam Wam błyszczyk Revlon Colorbust odcień 002- Crystal Lilac, który dostałam w zamian za zrobione zakupy podczas akcji "szaleństwo zakupów".  W jego skład wchodzi olejek ze słodkich migdałów oraz witamina E. Dzięki nim usta stają się odżywione oraz wygładzone.


Błyszczyk zamknięty jest w typowym dla Revlon' u eleganckim opakowaniu. Posiada długi aplikator, dzięki któremu z łatwością nakładamy błyszczyk na nasze usta. Przy nakładaniu wyczuwamy delikatny, słodki zapach migdałów. Mieni się drobinkami w odcieniach różu, fioletu oraz niebieskiego, które (niestety dla mnie) są delikatnie wyczuwalne na wargach. Ma gęstą konsystencje dzięki czemu pozostaje długo na ustach. Jeśli chodzi o ścieranie to proces ten zachodzi równomiernie i z czasem całe szczęście nie wygląda tandetnie. Po nałożeniu wygląda jakby był bezbarwny przez co podkreśla białe żeby oraz uwydatnia piękno naturalnych ust. Po pierwszym nałożeniu myślałam, że będzie wysuszał usta. Jednak nic takiego nie ma miejsca. Usta są naprawdę nawilżone! Dla mnie jest on rewelacyjny!

Robiłam zdjęcia chyba z godzinę i kombinowałam na tym by pokazać Wam jak najbardziej zbliżony kolor. Jednak miałam z tym nie lada problem. Starałam się wybrać jak najlepsze zdjęcia. Na tym poniżej możecie zauważyć jego zdjęcie i kolor, ponieważ na ustach wygląda jakby był transparentny.


Zaś po nałożeniu wygląda tak:

Zdjęcie 1. bez lampy, zaś 2 zrobione przy pomocy flesza.



P.S. Jak większość blogerek również wybrałam się na zakupy do biedronki. Jednak post o tym przygotuję w niedzielę, ponieważ bym musiała zrobić dwa posty o tym co kupiłam, a to trochę bez sensu. Zastanawiam się też czy nie robić podsumowania dwóch tygodni, ponieważ, nie zawsze coś się u mnie dzieje (tak jak w tamtym tygodniu; swoją drogą dlatego nie było w tamtą niedzielę o tym posta). Jak wolicie?

P.S.S.  Możecie mi polecić jakiś dobry i sprawdzony sklep internetowy z kosmetykami do pielęgnacji ciała i włosów?  Chciałam zamówić na allegro z ezebry, ale wyczytałam, że lepiej tego nie robić...

Aaliyah ft DMX - Back In One Piece <3

36 komentarzy:

  1. Ja mam szminkę z Revlona i jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki nigdy nie miałam, ale jeśli spisuje się tak jak ten błyszczyk o z miłą chęcią ją kupię :).

      Usuń
  2. Jeszcze nie używałam błyszczyka Revlon, zawsze brałam pomadki. Ten ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca polecam ten błyszczyk :).

      Usuń
  3. Całkiem fajny ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ochotę kupić te błyszczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor tego błyszczyku ;)


    P.S. Super blog. Na prawdę bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawie piszesz. Oczywiście obserwuję i zapraszam Cię do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post! pozdr i zapraszam do obserwowania i w odwiedziny :) www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne usta! :o nagłówek również fajny, gustuję w takiej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  9. Daje cudowny efekt ;) Przepiękny kolor :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny naturalny odcień. Bardzo podoba mi się opakowanie, takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ustach wygląda OK. Ja jednak wolę pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest właśnie na odwrót. Bardziej odpowiadają mi błyszczyki :).

      Usuń
  12. Bardzo ładnie się prezentuje na ustach :)
    Sklepu niestety nie polce ,bo sama nic nie wiem na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze.. Szkoda troszeczkę. Wstyd się przyznać, ale zazwyczaj kupuje w stacjonarnych drogeriach ;/.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Również mi się podoba :). Jest idealny dla mnie :P.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...