wtorek, 14 maja 2013

Chwalę się!

Wijcie! Wczoraj przyszła do mnie druga paczuszka od firmy FITOMED. Tym razem wybrałam maseczkę- peeling K+K oraz mój krem numer 4. Ciekawa jestem jak się spiszą. Od dzisiaj zaczynam testy.



W tamtym tygodniu po raz pierwszy zawitałam do Hebe. Dzień wcześniej wypełniłam drogą internetową `formularz dotyczący karty stałego klienta. Przyznam, że bardzo mi się tam podobało. Zwłaszcza stoisko  fryzjerskimi kosmetykami. Na pewno będę tam częściej zaglądać. Co najważniejsze w końcu mam swój pierwszy produkt Sweet Secret :D.







Z kolei wczoraj udałam się w poszukiwaniu sukienki, ponieważ w środę idę na ślub mojej siostry. Jestem bardzo wybredna i zazwyczaj ciężko jest mi cokolwiek kupić w sieciówkach, ponieważ często jest tak, że bardzo się cenią i oferują towar kiepskiej jakości. Przeważnie w takich sytuacjach ratuje mnie sklep Mango. i tak było również tym razem.






 Musiałam również kupić sobie nowe legginsy, ponieważ stare już skończyły swój żywot. Skusiłam się również na mój pierwszy w życiu lakier z H&M'u. Miałyście je może? Jak się sprawują?














Natomiast dzisiaj uzupełniłam swoje zapasy podczas zakupów w Super- Pharm. Miałam kupić jedwab, ale zamiast tego wzięłam serum wzmacniające Biovax. Miałyście je może?

69 komentarzy:

  1. Ja dwa dni temu też kupiłam to serum z Biovaxu i wydaje się być bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie :).

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa produktu z Sweet Secret i podkładu z Lirene! ;) Świetna sukieneczka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling z Joanny <3 uwielbiam go :D
    Gratuluje Ci współpracy:**! Miłego i owocnego testowania życzę :)
    Spore zakupy :D O i mam pytanie ;)
    Puder stay matte ile kosztuje w superpharm?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. NOOO SUPERANCKIRE ZAKUPY - KILKA RZECZY JAKBY KUPIONE Z MYŚLĄ O MNIE KOCHANA :)))) POZDRAWIAMY :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. No no... świetne rzeczy u Ciebie... czkeam na recenzję kremu i peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Używałam go tylko raz, więc nie mogę nic powiedzieć :P.

      Usuń
  7. swietny jest ten lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, co do niej? Mi się strasznie podobają sukienki w Mohito, jednak w mojej opinii są one jedynie na dziewczyny o niezbyt dużym biuście, bo ja mam problem ze zmieszczeniem się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze z każdej opresji ratuje Mango. Tam zawsze coś znajdę i jest to zdecydowanie mój ulubiony sklep :). Założę o niej marynarkę, czarne duże kolczyki i kopertówkę. Niestety z powodu uczulenia na nogach będę musiała mieć czarne rajstopy :(.

      Usuń
  9. sukienka jest boska :):) zakupki całe także ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety nie ma hebe , sukienka cudna , miałam kiedyś te serum ale średnio się u mnie spisało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim rodzinnym mieście też nie ma ;/. Dziękuję :). Nie mam jakoś bardo zniszczonych włosów, więc dużego zadania mieć nie będzie, ale na chwilę obecną jest ok :).

      Usuń
  11. Miłego testowania.. Mi też by się przydały nowe legginsy. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam Biovaxu akurat;) Przyjemne zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie jak się spisze ta maseczka - peeling K+K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj użyłam jej po raz pierwszy i sprawuje się całkiem nieźle :).

      Usuń
  14. Schna calkiem szybko ;) zalezy jak lakier jest napigmentowany bo jak slabo i dajesz duzo warstw no to gorzej. Wspomagam sie Seche Vite

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam niedawno kremu z Sweet secret - świetne zapachy, jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusze się i na krem oraz na inne produkty :). Obłędnie pachną :D.

      Usuń
  16. fajne cudeńka:)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. peelingi natury lubię, a ciekawa jestem podkładu....serum niestety nie miałam;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj znajdziesz jego recenzję: http://blonde-bangs.blogspot.com/2013/01/nieoczekiwane-zakupy-w-bath-body-works.html :)

      Usuń
  18. podkład i puder, mam dokładnie ten sam zestaw!:DD
    a sukieneczka prześliczna, piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Dla mnie ten zestaw jest idealny :D.

      Usuń
  19. Kurczę, sukienka obłędna! Zarówno fason jak i kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nosi się również dobrze :).

      Usuń
  20. Też mam tego Glisskura , świetne zakupy ,cudowna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka świetna :) a serum używam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tego Gliss Kur'a i powiem szczerze, że się na nim zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że zaskoczyłaś mnie tym. Z tego względu, że jestem z niego zadowolona :).

      Usuń
  23. Sukienka <333 pozdrawiam i zapraszamm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w niej jak tylko ją zobaczyłam :).

      Usuń
  24. Bardzo łądna sukienka! No i gratuluję przesyłki z fitomedu :)
    A co do sweet secret- ja nie przepadam za ich produktami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest mój pierwszy produkt Sweet Secret i jakoś mi się spodobał :).

      Usuń
  25. kusi mnie od dawna te masełko z sweet secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest peeling, ale na masełka też się czaję od jakiegoś czasu :P.

      Usuń
  26. Ciekawe rzeczy, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania!
    Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna sukienka! :) też muszę ten formularz wypełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa jestem jak ci się sprawdzą produkty Fitomed:) mam podobną sukienke w identycznym kolorku i kształcie, tylko ma doszyta koronke na ramionach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka! Też jestem w trakcie poszukiwań kreacji, ale marzy mi się złota kiecka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :).

      Usuń
  31. Serum L'biotica też mam i jestem bardzo zadowolona :)
    Co do Hebe- ja tam bywam często - nawet za bardzo ;P nad czym najbardziej ubolewa mój portfel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy Hebe jest zdecydowanie moją najbardziej lubianą drogerią :D.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...