poniedziałek, 20 maja 2013

Kurier z rana jak śmietana!

Witajcie! Pamiętacie akcję firmy DECUBAL ? Mała miejsce ponad miesiąc temu. Wystarczyło wypełnić ankietę i sprawdzić czy się zakwalifikowało. Przyznam, że straciłam nadzieję na otrzymanie ich, ponieważ dawno minął miesiąc, a kuriera nie było. Jednak dzisiaj otrzymałam swoją porcję! Gdybym nie wyjeżdżała do domu na weekend dostałabym ją już w piątek. Także nie martwcie się, jeśli brałyście udział i zakwalifikowałyście się to na pewno kurier zapuka do Waszych drzwi!

Niestety przesyłka była trochę uszkodzona i dwa opakowania zostały zgniecione. Całe szczęście kosmetykom nic się nie stało.

Dzisiejszy post składać się będzie głównie ze zdjęć.jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką, więc tym bardziej jestem ciekawa ich produktów.W paczce znalazły się kosmetyki do pielęgnacji codziennej (Basic) oraz intensywnej (Intensive). Wszystkie produkty nie zawierają konserwantów i są bezzapachowe.

Pielęgnacja twarzy: 
  • nawilżająca pianka do mycia twarzy (Basic)
  • odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy (Basic)
  • balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry (Basic)
  • wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy do skóry dojrzałej (Intensive)

 Nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk (Intensive)


Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy (Basic)


Pielęgnacja ciała: 
  • łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej (Basic)
  • intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej (Intensive)
  • odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej (Basic)
  • odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała do suchej  bardzo suchej skóry (Intensive)
  • olejek pod prysznic i do kąpieli (Basic)
Całość prezentuje się tak: 

Jestem przeszczęśliwa!  Miałyście do czynienia z kosmetykami tej firmy?

26 komentarzy:

  1. Do mnie również dziś dotarła. Jestem mile zaskoczona i niebawem rozpoczynam testy! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mi się oczy zaświeciły na widok pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, przyznam szczerze że bardzo mnie ciekawią te kosmetyki:) znów jestem zacofana i nie wiedziałam nic o tej akcji;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tej akcji dowiedziałam się zupełnie przypadkiem :P.

      Usuń
  4. Świetna paczuszka. Ja niestety dowiedziałam się o akcji za późno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję świetnej paczuszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentuje całość ,ja również czekam na przesyłkę a kosmetyków tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie znam tej firmy. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej nie znałam :P. I zupełnie przypadkiem trafiłam na te akcję :P.

      Usuń
  8. Sporo tego:)
    Gratuluję i czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Uwielbiam kurierów, co przynoszą nam takie cuda:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kosmetyków! :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :D Bardzo owocna "wygrana"/współpraca :d jest co zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maskę możesz zamówić na www.orientana.pl :)

      Usuń
  12. też bym chciała dostać taką paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tytuł. gratuluję Ci super paczuszki i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję paczuszki ;) mi niestety nie udało się załapać - ale może kiedyś jeszcze firma zorganizuje taką akcję ;)
    Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że pewnie za jakiś czas coś zorganizują :).

      Usuń
  16. Ja też się załapałam na tą paczuchę i dłuuugo czekałam, ale opłaciło się.
    Z przyjemnością obserwuję i czekam na recenzje Decubala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Już niedługo dam jakąś recenzję :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...