wtorek, 7 maja 2013

Nareszcie mam i ja!


Witajcie! Od tamtego roku zabierałam się za to, by kupić rolki. Pamiętam jaką frajdę sprawiała mi jazda na nich jak byłam mała.  Od jakiegoś czasu bardzo podobały mi się te z Fila. Na dodatek czytałam o nich same dobre rzeczy.  Niestety nie miałam tyle pieniędzy by móc sobie na nie pozwolić. jednak w związku z moimi imieninami, które były 4.05 mój tata podarował mi pewną sumę, która zdecydowanie poprawiła moją sytuację i oto są! Model Fila Master Wave! Na blogach czytałam, że ich cena po przecenie wynosi 350zł, jednak ja (nie wiem dlaczego, bo model jest chyba ten sam) zapłaciłam 370 zł. Mniejsza  o to. Kupiłam je w sobotę, zaś w niedziele jeździłam na nich po raz pierwszy od 6 klasy podstawówki. I muszę się Wam pochwalić, ponieważ ani razu się nie przewróciłam :D. Moja miłość do nich nie zna granic. Są idealne. W ogóle ich nie słychać, stopa praktycznie w ogóle się nie poci, nie obrabiają i nie uwierają. Ideał :D.









Natomiast wczoraj podczas biedronkowych zakupów skusiłam się na taki oto krem do rąk. Miałyście go może?

49 komentarzy:

  1. Rolki.. a moją parę mój kochany braciszek wydał komuś.. Nawet nie wiesz jak się na niego wkurzyłam delikatnie mówiąc. Teraz czeka mnie zakup nowych. Jeżeli te są tak dobre jak piszesz, to już odkładam pieniądze, bo wyglądają też świetnie :)

    Zapraszam też do mnie na rozdanie jeśli tylko masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Wcale Ci się nie dziwie. Ja pewnie bym go rozszarpała ze złości :P.

      Usuń
  2. super! :D świetne te rolki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne, właściwie różnią się tym, że to co u Ciebie różowe to u mnie pomarańczowe. Tylko załouję, ze tu gdzie teraz mieszkam nie ma fajnych terenów do rolkowania:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie sprawdzają? Ja całe szczęście mam pod dostatkiem równych, świeżo ułożonych chodników :D.

      Usuń
  4. Cudne rolki, zazdroszczę :) Orientujesz się może jak to jest z jazdą na rolkach po drogach publicznych? Do parko mam hoho, ale pojeździłabym po wiejskich drogach asfaltowych... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Szczerze to nie mam zielonego pojęcia. Na pewno po można po ścieżkach rowerowych, ale sporo osób jeździ również po chodniku. Natomiast jeśli chodzi o osiedlowe uliczki to wydaje mi się,że mandat za to nie grozi, ale osobiście tego nie praktykowałam :P.

      Usuń
  5. Rolki to świetna sprawa :) Ja planuję w swoich wymienić kółka i ruszam spalać kalorie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Miło spędzasz czas, nie nudzisz się, a do tego spalasz kalorie i modelujesz ciało :D.

      Usuń
  6. Rolki uwielbiam! Kupiłam dwa lata temu za ok 300zł. W tamtym roku nie jeździłam bo z brzuchem chodziłam :) Za to w tym roku nadrabiam, z córcią w wózeczku jeżdżę... uwielbiam ten sport! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ej ale to naprawdę jest fajne. Łączysz przyjemne z pożytecznym. Wychodzisz z córą na spacer, a przy okazji pracujesz nad kondycją :).

      Usuń
  7. Uwielbiam jeździć na rolkach :) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. rolki fajna rzecz :) nie jeździłam na nich ze 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bazo się bałąm, że nie dam rady po tak długiej przerwie, ale nie było źle :). To jest jak z jazdą na rowerze. Nigdy się nie zapomina :).

      Usuń
  9. Rolki :D:D:D
    Marzę o nich!:D Również lata nie jeździłam!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś bardzo fajne i ładne rolki. Niestety, moje jedyne umiejętności z nimi związane to przejazd na prostej drodze :P Nie umiałam skręcać ani hamować, więc przestałam na nich jeździć. Z czasem wyrosłam z nich i oddałam je kuzynce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze skręcanie i hamowanie idzie baaardzo średnio :P. Ale nie poddaje się, bo za bardzo mi się podoba jazda :P.

      Usuń
  11. nie miałam tego kremu :) dosyć drogie te rolki, ale warto! ja również uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest to pierwsze opakowanie. Zobaczymy jak się spisze :).

      Usuń
  12. Rolki to fajna sprawa, ale ja niestety nie umiem na nich jeździć.
    Ciekawy kremik - chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. łołki! :D fajna rzecz, uwielbiam na nich wiosną jeżdzić ;) a ile kalorii spalają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bym sobie pojeździła na rolkach:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja sie zabieram za kupienie świetnych rolek :) Chciałam isc na night skating w Wawie i nie mam czym jeździć :( Wszystkie już mi sie porozwalały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale licencjat mi nie pozwala. Btw. Jak już będziesz miała nową parę to możemy się spotkać i razem pojeździć :).

      Usuń
  16. miałam ;P
    trochę długo wsiąka heh

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego kremiku, ale już testowałam na sobie kilka innych kosmetyków z tej firmy. Nie ma efektu Wow, a zmywać do paznokci wręcz mnie strasznie zawiódł ... nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na odwrót :P. Mam ten zielony zmywacz, którym jestem zachwycona. Natomiast co do kremu to jest średniaczkiem ;/.

      Usuń
  18. powodzenia w jeżdżeniu na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rolki super, a kremu nie miałam;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ;D ja na razie mogę sobie o jeździe na rolkach tylko pomarzyć..

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham jeździć na rolkach <3
    W końcu się zrobiło ciepło i można wyciągać !

    OdpowiedzUsuń
  22. Też muszę w końcu zainwestować w nowe rolki.. ; )

    Przy okazji zapraszam do akcji wspólnego robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html?showComment=1369405625319#c8324232778313092977

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...