niedziela, 12 maja 2013

Projekt denko: kwiecień

Witajcie! Trochę późno, bo już jest 12.05, ale dzisiaj przychodzę do Was z moim kwietniowym denkiem.
1. Frotto: nawilżane chusteczki odświeżające => o dziwo zdecydowanie lepiej pachną niż te o zapachu mango. Są dalekie od ideału, ale przez to, że kosztują ok. 90 groszy z pewnością wylądują u mnie w torbie jeszcze wiele razy. 

2. Iwostin Sensitia: Krem nawilżający=> krem przeznaczony jest dla skóry wrażliwej, alergicznej ze skłonnością do podrażnień. Trudno coś powiedzieć o działaniu po dwóch razach stosowania, ale krem bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania. Możliwe, że zdecydowałabym się by kupić jego pełnowymiarową wersję.

3. Ziaja: Maska oczyszczająca z glinką szarą=> Pisałam o niej TUTAJ. Zdecydowanie mój faworyt. Ostatnio tez ją kupiłam i kupię jeszcze kilka razy. jest niesamowita!


4. Ziaja: Masło Kakaowe: krem do twarzy=> Z kolei TUTAJ przeczytacie recenzję tego kremu. Podejrzewam, że go jeszcze kupię, jednak chciałabym spróbować czegoś innego.



5. Joanna: Styling Effect: Jedwab do włosów=> Drugi raz mam ten jedwab. Pierwszą buteleczkę kupiłam dwa lata temu. I zdecydowanie mi się nie spodobał. Zaś tym razem mam do niego mieszane uczucia.Bardzo ładnie pachnie, ale nie zauważyłam by w znaczącym stopniu nawilżał moje włosy. Do tego jest problem z wydostaniem końcówki produktu m.in. przez szklaną butelkę.


6. Lirene: City Matte=> stała pozycja w moim denku. Mój podkładowy faworyt. TUTAJ znajdziecie jego recenzję.

7. Intimea: emulsja do higieny intymnej=> Nie, nie, nie. Bubel jak ich mało. Powinni go wycofać z produkcji. Recenzję znajdziecie TUTAJ.

8. Schwarzkopf:Gliss Kur Total Repair=>  miałam bzika na punkcie produktów Gliss Kur. Bardzo dobrze działały na moje włosy. Odpowiednio nawilżały, ułatwiały rozczesywanie. Włosy po nich były niesamowicie miękkie. Jednak teraz Dove skradło moje serce i na chwilę obecną przeszłam właśnie na jego produkty.

9. Joanna: Body Naturia: Peeling Antycellulitowy z Imbirem Gruboziarnisty=> dla mnie okazał się bublem. Niby jest gruboziarnisty i lepiej złuszcza, ale ma dość wodnistą konsystencję. Nie kupie go więcej.  

10. Ziaja: Mydło Pod Prysznic Blubel=> taki średniaczek. Pisałam o niem TUTAJ. Nie oczekuję dużo od żeli pod prysznic. Na rynku jest ich tak dużo, że wolę wypróbować inne.

11. Schwarzkopf: Taft, Mega Strong=>któreś z kolei opakowanie, które zużyłam i na pewno nie ostatnie. Jednak teraz spróbowałam czegoś innego i słabszego, ponieważ trochę obciążał moją grzywkę.   

12. Be Beauty: Peelingujący żel do mycia twarzy=> Moje drugie opakowanie. Przeczytacie o nim TUTAJ. Ja jestem na TAK.


13. Lirene: Peeling do Ciała=> z olejem brzoskwiniowym. Próbkę otrzymałam podczas zakupów Rossmann' ie. Chętnie się na niego skusze, ponieważ bardzo dobrze złuszcza i jest dość wydajny.


14. Centrum: Suplement Diety


15. Biosilk: Silk Therapy=> od lat go używam. Jednak ostatnio przeczytałam, ze wbrew pozorom niszczy włosy.  O zgrozo.  W ogóle nie miałam o tym pojęcia. Dlatego następnym razem kupię inny jedwab. 


16. Vichy: Aqualia Thermal=> próbka otrzymana w ramach akcji "Znajdź swój ideał". Używałam go na noc. Rano twarz była zdecydowanie bardziej nawilżona, natomiast zaczerwienienia lekko zbladły. Jednak wątpię bym go kupiła.

46 komentarzy:

  1. Duże denko;)miałam tylko ten lakier do włosów , dobrze utrwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem z Iwostin bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy go nie kupić :).

      Usuń
  3. bardzo lubię zapach tych żeli z ziaji szczególnie wersję fiolotową :) z tym jedwabiem też się właśnie dowiedziałam że niszczy włosy;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jestem zainteresowana odżywkami Gliss Kur, ale nie wykończyłam jeszcze paru innych, więc muszę się powstrzymać. Słyszę o nich same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj :). Są naprawdę dobre :).

      Usuń
  5. fajne spore denko :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie nie mogę znaleźć tych chusteczek ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja własnie zakupiałm ten żel z Bebeauty i jestem go bardzo ciekawa :) na chwilę obecną leży w zapasach gdyż nadal używam Nivea Visage żel-peeling, jednak już mam końcówkę :)
    Ziaja-maseczka z glinką szarą - UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się sprawdził :). CO do maseczek- Ziaja ma je najlepsze :D.

      Usuń
  8. uwielbiam tą maseczkę z szarą glinką <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki z Ziai to jedne z najlepszych, każda wersja jest inna ale i tak świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie miałam tylko z glinką szarą i żółtą, ale obie są genialne :).

      Usuń
  10. Spore zużycia, bardzo interesujące;):)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja twarz bardzo dobrze reaguje na glinki, aczkolwiek z szarą wersją tego produktu jeszcze nie miałam do czynienia. Jeśli będę miała okazję, to chętnie się z nią zapoznam;)

    Lubię ten imbirowy peeling z Joanny. Zawarte w nim drobinki dobrze usuwają martwy naskórek. Zapach tego zdzieraka zaskarbił sobie moją sympatię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi o dziwo bardziej pasuje słabsza wersja, a ta antycellulitowa wersja jest za bardzo wodnista.

      Usuń
  12. lubię lakiery taft'a :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zużyć:)
    lubię mydła pod prysznic ziaja i podkład lirene city matt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Lirene jest niesamowity :).

      Usuń
  14. oczekujesz od jedwabiu nawilżenia włosów? przecież on nie zapewnia czegoś takiego :) może najwyżej wygładzić, nabłyszczyć i zabezpieczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu mnie zaskoczyłaś. Bo z tego co czytałam to jedwab oprócz wygładzenia, nabłyszczenia i zabezpieczenia również nawilża :).

      Usuń
  15. Miałam jedynie emulsję z Intimei, całkowitym bublem nie była, ale konsystencja i zapach zaliczam do minusów. Teraz widziałam nową wersję tej emulsji, może bardziej Ci podpasuje?;) Żel też wyszedł nowy - z korą dębu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszę dużo różnych opinii na tematy tych biedronkowych i nie wiem czy sobie ich już nie darować :(.

      Usuń
  16. Chusteczki z Lidla są świetne ale tylko te pomarańczowe, inne zapachy niestety odpychają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam o zapachu mango, pomarańczową i tą niebieską. I faktycznie pomarańczowa jest najlepsza :). Ta niebieska przypomina zapach intensywnej pasty do zębów, a mango najzwyczajniej śmierdzi ;/.

      Usuń
  17. Duże denko :) Kilka prezentowanych przez Ciebie kosmetyków używałam, ale nie zagościły u mnie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno nie miałam żadnego mydła pod prysznic z Ziaji, a zapachy mają świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze zakupić wreszcie ten kremik ziaji ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Nawet jeśli się nie sprawdzi to jest tani :P.

      Usuń
  20. ja mam z Ziaji płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym i jest calkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedyne czego używałam z Twojego denka to Centrum ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...