wtorek, 2 lipca 2013

Czerwcowy Haul

Witajcie!  Postanowiłam wprowadzić do swojego bloga miesięczne podsumowanie tego co kupiłam, bo skoro jest denko to dlaczego miałoby nie być haula :D Mam sporo recenzji do napisania, więc codziennie do 17.07 na pewno będzie się pojawiał jakiś post :). Później robię sobie mały wypad nad morze, z którego wracam 23.07. Na calutki tydzień do Was powrócę, by następnie od 30 lub 31 zdradzić Was z Woodstock' iem :D. Mój romans z nim potrwa pewnie do 4.08. Już się nie mogę doczekać! Do tego w końcu rozwiązałam swój problem z fb więc jest cacy!

Moje zakupy, które zrobiłam na początku czerwca były raczej spowodowane zużyciem szamponu, lakieru do włosów i podkładu. A jakimś cudem w koszyku znalazły się lakiery i maseczki. Nie wiem jak to się stało :P.


Za to zaszalałam będąc w rodzinnym domu. Korzystając z Rossmann' owej promocji, w której za wybranie masła do ciała Farmona otrzymałam ich peeling do ciała i przyznam, że jestem nim zachwycona. Szkoda tylko, że w promocję nie wchodziły musy do ciała, ponieważ wybór ograniczał się do dwóch zapachów. A napaliłam się na ten o zapachu mango :P. Natomiast ja nie miałam dużego problemu z wybraniem go z racji tego, że miałam ich masło o zapachu liczi, które chyba tylko stało przy tym owocu, a po użyciu pachniało, ale lepiej nie bójmy użyć tego stwierdzenia śmierdziało spoconą babą/ ewentualnie facetem :P. Dlatego wzięłam cynamon z karmelem, który ładne dwa lata temu zużyłam chyba z 3 opakowania (jest przecudny i baaaardzo długo się utrzymuje). Chciałam zapach owocowy na lato, no ale cóż. mam jeszcze sporo mazideł. Albo kupię jeszcze jakieś inne. Sięgnęłam również po balsam brązujący Kolastyny, bo moje nogi wyglądają jakby były córkami młynarza xD. No i błyszczyk Miss Sporty, bo był w promocji i szkoda było go nie wziąć. Tego samego dnia skoczyłam do Biedronki, gdzie zgarnęłam ich chusteczki odświeżające (wersją antybakteryjna). Są o wiele lepsze niż te z Lidla, żel pod prysznic BeBeauty (Brazylia),o  którym przeczytałam na blogu Bella Beauty oraz Palmolive oba kosztowały ok. 5 zł i chusteczki do higieny intymnej. Płyny Intimea są kiepskie, ale te chusteczki niczego sobie.  Natomiast dzisiaj z moim tatkiem (a właściwie powinnam powiedzieć, że mój tata zrobił zakupy, bo ja tylko wkładałam do koszyka), kupiłam szampon i balsam Green Pharmacy do włosów zniszczonych, żel do golenia Venus oraz matujący krem do twarzy Garniera. Szukałam swojego ulubionego z serii czysta skóra, ale albo nagle wszyscy je pokochali od jakiegoś czasu i wszystkie wykupili, albo o zgrozo wycofali go ;/.  No i musiałam powrócić do Biedronki po kolejny żel BeBeauty, tym razem wersję Japońską. Musze jeszcze kupić wersję Bali.


Mój tato uraczył mnie jeszcze dwiema bluzkami kupionymi w Sinsay. Zwykły szary top kosztował ok. 15 zł, natomiast ten po prawej 25. Przepraszam Was za jakość tego drugiego zdjęcia..


No i sandałkami, które były na wyprzedaży i kosztowały całe 31 zł :D

Ufff :D.

48 komentarzy:

  1. Świetne zakupki, ale popraw kochana ten błąd związany z morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam :). Dzięki :). To chyba ze zmęczenia xD.

      Usuń
  2. u mnie green pharma sienie sprawdziła więcej nie zakupie ani szmaponu ani balsamu seruk tylko jest świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jeszcze n miałam, ale jak tylko je spotkam to będzie moje :D.

      Usuń
  3. z tego wszytskiego buty do mnie krzycza "mamuuuusiu" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D. Do mnie tak krzyczały, że właśnie musiałam je kupić :D.

      Usuń
  4. Mam ten szampon z Green Pharmacy, ale strasznie plącze włosy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lekko też, ale po nałożeniu odżywki wszystko jest okay :).

      Usuń
  5. świetne zakupy, lakiery są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo duże zakupy :) Super! Śliczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same cudne rzeczy ♥ sandałki są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Mam nadzieję, że jutro kupię następne xD.

      Usuń
  8. Sporo tego:) Z sandałkami bym się chętnie zakolegowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle się obkupiłaś:D
    mam balsam z green i jest całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne sandałki ;) a maseczki z ziaji po raz milionowy mowie ze uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Z maseczkami Ziai mam identyczną sytuację :D.

      Usuń
  11. Butki są śliczne, a gdyby były jeszcze w kolorze mięty tudzież brzoskwini brałabym je na kilogramy :) Muszę się w końcu pokusić o zakup lakierów Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy i ile tego ;)
    Bardzo lubię ten podkład z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. jest moim ulubieńcem od kilku lat :).

      Usuń
  13. Szarny top bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy, milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam Sinsay, zawsze znajdę tam coś dla siebie w super cenie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w tym sklepie dopiero drugi raz. Za pierwszym niestety byłam spłukana ;/. Ale po moich ostatnich zakupach w tym sklepie jestem wniebowzięta rzeczami, które można tam dostać :).

      Usuń
  16. Całkiem pokaźne zakupy :) Żel pod prysznic z Biedronki Bali jest cuuudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie omieszkam go kupić :). W tej chwili używam BB Japonia i również jest cudowny :).

      Usuń
  17. Super produkty ! Czekamy na recenzje, kto wie może wyłoni nam się jakaś nowa perełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :). Na chwilę obecną mogę polecić masło karmelowo- cynamonowe, bo miałam je już kiedyś :).

      Usuń
  18. Osobiście muszę się zaopatrzyć w zwykłe topy bo właśnie tych mi najbardziej brakuje ;p A zakupy całkiem pokaźne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem i staram się z nim walczyć :D.

      Usuń
  19. bardzo ciekawy haul, fajne topy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne są te żele z Biedry, też mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam teraz tego japońskiego i jest niesamowity. Muszę wybrać ten z Bali :).

      Usuń
  21. Maseczki z Ziaji muszą być tanie i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...