poniedziałek, 8 lipca 2013

Kolejna paczka w ramach współpracy

Witajcie! Jazda na rowerze zupełnie mną zawładnęła. Gdybym tylko miała więcej siły to w ogóle bym z niego nie schodziła. Tak mi się podoba :D.

W piątek do mych drzwi pukał Pan Listonosz, ale oczywiście jak to zawsze bywa nie odebrałam paczuszki od razu tylko musiałam iść na pocztę. Pech chciał, że awizo zobaczyłam dopiero wieczorem, kiedy już poczta była zamknięta i musiałam czekać do poniedziałku. Namęczyłam się niemiłosiernie, ale w końcu mam. Już kosmetyki stoją w łazience. Baa... nawet już poszły w ruch :D.

Jest to już moja trzecia paczka w ramach współpracy z polską firmą FITOMED oferującą ziołowe kosmetyki dla wrażliwej skóry. Tym  razem wybrałam ziołowy żel do mycia twarzy dla cery tłustej oraz odświeżająco-oczyszczający płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy dla cery tłustej i mieszanej. Czyli kosmetyki idealna dla mojego rodzaju skóry. Nie wiem, który produkt ciekawi mnie bardziej. Z tego względu, że nigdy nie miałam żelu do mycia twarzy przeznaczonego stricte do cery tłustej (zazwyczaj były dla mieszanej) a płyn oczarowy jest moim pierwszym kosmetykiem tego typu. Także oba chyba ciekawią mnie w takim samym stopniu. Ciekawe czy dadzą sobie radę z moją twarzą, zwłaszcza, że jest lato więc nie będą miały łatwego zadania.
Który kosmetyk bardziej Was ciekawi?

54 komentarze:

  1. nie znam tej firmy, ale czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, ze jest trudno dostępna, ale jak najbardziej polecam ją poznać :).

      Usuń
  2. Znowu będziesz kusić tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego tetsowania i skutecznego kuszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa mnie ciekawią,czekam więc na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płym oczarowy jest świetny!:) jestem ciekawa tego żelu do mycia twarzy, także testuj szybko!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem pod wrażeniem tego płynu :). Zresztą żelu też :).

      Usuń
  6. ja mam żel do cery suchej i bardzo go lubię. świetny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitomed ogólnie ma bardzo dobre kosmetyki :).

      Usuń
  7. czytałam już wiele pochlebnych opinii na temat kosmetyków tej firmy,ale jeszcze nie miałam okazji żadnego z nich sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała to nie wahaj się. Są naprawdę dobre :).

      Usuń
  8. Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w sumie ciekawa obydwu, zastanawiam się czy się sprawdzą bo ostatnio mam na nie ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłych testów kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn oczarowy niezwykle mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem z niego zadowolona :).

      Usuń
  12. w takim razie życze miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel mam na wish liście:) Ciekawi mnie też płyn oczarowy- napisz jak wrażenia i efekty, miałam hydrolat oczarowy, ale nic właściwie nie zrobił. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ich od kilku dni dopiero, ale faktycznie lekko sprawia, że moja skóra mniej błyszczy. Natomiast o płynie oczarowym jeszcze nie mogę nic powiedzieć ;/.

      Usuń
  14. Te kosmetyki Fitomed same pochlebne opinie zbierają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, skoro są naprawdę bardzo dobre :). Jeśli będziesz miała okazję to się sama przekonaj :). Na pewno nie pożałujesz :).

      Usuń
  15. ciekawa jestem jak żel:) ja właśnie dostałam szampon i odzywkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sprawuje się dobrze :). Daj mi znać jak sprawdzą się Twoje kosmetyki :).

      Usuń
  16. RE: wracając do moich warkoczyków ;) polecam jak najbardziej! ale u kogoś kto potrafi, żeby za bardzo nie ścisnął i nie nadwyrężył cebulek! nie niszczą one włosów, nie można ich jedynie przetrzymać na zbyt duży odrost ponieważ splącze on włosy i zrobi dready, natomiast dużo ludzi pisze, że strasznie wypadają włosy, nie biorą jednak pod uwagę tego, że codziennie tracimy kilkadziesiąt włosów przynajmniej, a kiedy są one splecione w warkocz, nie mają jak wypaść, więc po okresie miesiąca czy dwóch, może nam się jedynie wydawać, że straciliśmy ich dużo - błąd ! to suma wszystkich tych, które zostałyby nam na grzebieniu czy ciuchach nie mając warkoczyków, przez te kilkadziesiąt dni! :)
    polecam ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). O tym wypadaniu włosów w ciągu dnia wiedziałam i właśnie to przemawiało za tym by je zrobić, ale i tak spanikowałam. W takim razie postaram się znaleźć kogoś dobrego :).

      Usuń
  17. super kosmetyki

    zapraszam do siebie na nowego posta :)
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo całkiem fajne kosmetyki. :D
    Gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie lubię tą mgiełkę! Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...