czwartek, 18 lipca 2013

Wygrana Niespodzianka

Witajcie! Dzisiaj wyjeżdżam nad morze. Wracam 23.07, więc spodziewajcie się mnie wtedy na blogu. Wybaczcie mi moją nieobecność, ale nie mam ochoty na  co się wyprawia ostatnio. Na samym początku nie dostałam pracy bo dobrej rozmowie kwalifikacyjnej. Widocznie nie była dobra tak jak tamta pani mówiła, w swoim mailu skierowanym do mnie, później nie dostanie się na dwa kierunki, na które chciałam i dostanie się na mój tzw. asekuracyjny. Wczoraj była iskierka nadziei  i zadowolenie, ponieważ dostałam się na trzeci kierunek, który wybrałam. Jednak szybko zgasła, ponieważ nie wiem jakim cudem okazało się, że na tym wydziale nie uznają zaświadczenia o obronie. Co jest irracjonalne. Bo wychodzi na to, że pomimo obrony w czerwcu powinnam podchodzić do wrześniowej rekrutacji. Swój dyplom licencjacki mogę odebrać dopiero po 22.07... "Trochę" jest to dla mnie chore, ponieważ na wszystkich innych warszawskich uczelniach biorą owe zaświadczenie pod uwagę, ponieważ wiedzą jaka jest polityka innych uczelnie. Przecież takich osób jak ja będzie na pewno więcej. Nie wiem jaki to jest dla nich problem jeśli bym doniosła dyplom w przeciągu kilku dni. I takim cudem znowu jestem na tym czego za bardzo nie chcę studiować i mam niesamowity mętlik w łowie, ponieważ nie wiem co mam robić. Eh... Szkoda gadać... Obym będąc nad morzem dała radę złapać jak najwięcej pozytywnej energii.

Wybaczcie za tę prywatę... Przejdźmy do rzeczy. Wczoraj z  rana przyszedł do mnie Pan Listonosz z wygraną niespodzianką od Kobieca- strefa. Bardzo Ci dziękuję :).


29 komentarzy:

  1. miło otrzymywać takie niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. miłe niespodzianki
    Aleeeee na urlopie naładuj bateryjki i wracaj z mnóstwem pozytywnej energii. Niestety uczelnie lubią robić pod górkę ;/ a prace znajdziesz, widocznie ta nie była dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naładowałam :). Ale za to teraz męczy mnie przeokropny leń ;/. Ostatnio byłam na innej rozmowie. Oby mi się tym razem udało :).

      Usuń
  5. bardzo lubię takie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miejmy nadzieję, ze chociaż nad morzem uda Ci się odstresować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta niespodzianka:) A cóż to za kolorowe słoiczki? Udanego wyjazdu! Po powrocie na pewno będziesz miała lepszy humorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to cienie mineralne. Tak ich używam przynajmniej :P.

      Usuń
  8. Fajnie też bym tak chciała ;D

    obserwuje i zapraszam: http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej i mam nadzieję, że paczuszki choć trochę poprawiła Ci humor :) i pamiętaj Kochana! że niektóre rzeczy,których chcemy nie wydarzają się tylko i wyłącznie, aby pozostawić miejsce dla lepszych rzeczy które mają się wydarzyć :)
    miłego wypoczynku ! łap oddech ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tym razem też tak będzie :).

      Usuń
  10. Na wakacjach naładuj się pozytywną energią, wszystko od razu będzie łatwiejsze i się uda :D Fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i czekam na recenzje! :)
    Bardzo podoba mi się jak prowadzisz tego bloga, jest schludny, czytelny, na pewno będę tutaj zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Miło mi jest czytać takie komentarze :).

      Usuń
  12. Nie studiuj czegoś, czego już teraz nie chcesz i lepiej zwiewaj stamtąd od razu! Wiem co mówię, bo sama męczę się na własnych studiach i nigdy nie miałam odwagi z nich zrezygnować, mimo że już na pierwszym roku mi się nie podobały:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już postanowiłam, że nie pójdę na ten kierunek. Pomimo tego, że inny też nie zagwarantuje mi pracy...

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...