piątek, 9 sierpnia 2013

Lipcowy Haul

Witajcie! Dzisiejszy post będzie troch na szybko. A  to dlatego, że zaraz muszę wyjeżdżam do Krakowa. A dokładniej jadę na Coke Live Music Festival. Już nie mogę doczekać się tych koncertów :D.

Ale przejdźmy do rzeczy. Miało być o lipcowym haulu więc proszę:
Mini zakupy w Sephorze. Zaszłam do niej czekając na zdjęcia i trafiłam na promocję. Ten turkus skradł moje serce i nie byłabym sobą gdybym nie wzięła też i czarnej. Do tego otrzymałam próbkę bazy pod makijaż.
Tego samego dnia zaszłam też do H&Mu. Cierpię na brak zwykłych topów, a że ten był za 10 zł.... Szkoda było nie wziąć. Gumki do włosów  w standardowej cenie moje już dawno mi się skończyły i peeling za całe 2 zł. Nie wiem dlaczego ale strasznie śmierdzi ;/. No i sukienka/ bluzka/ tunika- kupiłam z myślą o tym by zakładać ją na bikini gdy szłam na plaże.
Biedronkowy zmywacz do paznokci- moje odkrycie. Jak dla mnie jest bardzo dobry.
Była też wizyta w Super-Pharm (gdzie koleżanka dała mi dwie kredki z MNY i cienie Rommel), Rossmannie i Bath & Body Works (myślałam, ze będzie większy wybór i większe promocje... ale cóż...) no i małe co nieco dla G. i jego brum- bruma.
Z Reserved wyszłam z tymi oto szmatkami. Obie w promocji.
Zaś w CCC upolowałam takie sandałki.
Zaś przed wyjazdem nad morze znowu wybrałam się do Super- Pharm po jakiś balsam ochronny. Wybrałam ten z Dax Cosmetics, ponieważ miałam dostać olejek kokosowy. Olejku nie było, a Pani w ramach rekompensaty dała mi próbki kremów, balsamu i samoopalacza.

Do usłyszenia 11.08. Wtedy przedstawię Wam moje lipcowe denko. Ja tymczasem wychodzę. Pa! :)

36 komentarzy:

  1. widzę zakupowe szaleństwo i kilka znajomych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :D Sporo kupiłaś ;) W takim razie dobrej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne lakiery zamierzam kupić ten zmywacz

    OdpowiedzUsuń
  4. no to udanego wyjazdu nad morze :) muszę też iść coś upolować na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile nowości :) życzę udanego wyjazdu nad morze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Byłam nad morzem na początku lipca, a parę dni temu wróciłam z Krakowa :P.

      Usuń
  6. Zazdroszcze Festiwalu :) Zakupy świetne , turkus też by skradł moje serce :) Zmywacz z biedronki też mam i bardzo go lubie ,aczkolwiek strasznie wysusza mi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę fajnie :D. Wow. Kurcze nie spodziewałabym się tego po nim...

      Usuń
  7. Dla mnie ten zmywacz też jest dobry :) Śliczne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego zmywacza jeszcze nie miałam , trzeba by w końcu go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą próbkę bazy i jest beznadziejna w porównaniu do Inglota :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Inglota nie miałam, a tej z kolei jeszcze nie użyłam. Może u mnie się sprawdzi. Jeśli nie to i tak spróbuję tej z Inglota :).

      Usuń
  10. Udanej zabawy! :) Świetne zakupy, zmywacz z biedrony mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej w oko wpadła mi turkusowa kredka Sephory, ze złotym cieniem musi wyglądać bosko :) Baw się dobrze w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta kredka i udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluzeczka z H&Mu i to jeszcze za 10 zl!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...