wtorek, 10 września 2013

Sierpniowy Haul

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z moim sierpniowym haulem. Większość kupionych przeze mnie rzeczy jest uzupełnieniem zapasów. Jednak znalazło się kilka nadprogramowych rzeczy. Zaczynamy!


 Te zakupy zrobiłam jeszcze będąc w Łomży. Powróciłam do szamponów i odżywek Gliss Kur. Z produktów GP zostaje u mnie tylko jedwab. Po tym jak moje włosy zaczęły strasznie wypadać ich szampony nie sprawdzają się u mnie zupełnie... Postanowiłam zaryzykować i kupiłam kolejną maskę Kallosa. Tym razem arganową i powiem Wam, że co prawda do Seri jej daleko, ale jest o niebo lepsza niż wersja latte. Czytając bloga Nissiax83 skusiłam się na gąbkę antycellulitową Syrena. Jakiś większych problemów z cellulitem nie mam, ale lepiej dmuchać na zimno. No gumowe wkładki ochraniające pięty.


 W Super-Pharm skusiłam się na osławiony Lactacyd. I już wiem, że przed długi czas nie zamienię go na żaden inny płyn. Peeling i masło do ciała Tutti frutti, moją pierwszą maskę Biovax, żel do golenia (słyszałam, że męskie produkty do golenia są lepsze, jednak ten niezbyt mi pasuje. Nie chodzi o zapach, ponieważ akurat to mi nie przeszkadza, tylko to, że niestety pojawia mi się więcej krostek niż zwykle), podkład Lirene, lakiery do paznokci MNY i w promocji za niecałe 10 zł płyn micelarny Biodermy. 



 Pewnego dnia wybrałam się po czarne spodnie, a przy okazji kupiłam też te oto kolczyki.


 Małe co nieco dla mojego G. oraz dla mnie. 


 Z biedronkowej gazetki kusiłam się tylko na peeling. Jakoś mnie nie zachwyciła. Żel pod prysznic i płatki kosmetyczne są w stałej ofercie.


 Co prawda urodziny miałam 8.09 ale pod koniec sierpnia zrobiłam sobie mały przed urodzinowy prezent. Jestem zakochana w tej torebce!


 Pewnego dnia ocknęłam się, że nie mam żadnych zakrytych butów na chłodniejsze dni (nie licząc trampek, a z racji tego, że ponownie chcę zacząć chodzić w obcasach i ubierać się bardziej kobieco postanowiłam kupić sobie buty na obcasie. Co prawda nie chodziłam w nich na zewnątrz tylko po domu, ale wydają się być bardzo wygodne. Kupiłam je w Deichmann'ie.


No i na koniec małe zamówienie w sklepie MintiShop. Moje pierwsze i na pewno nie ostatnie zakupy. Paczuszka była u mnie już następnego dnia po 8 rano. Do tego zapakowanie moich zakupów. Wszystko na wielki, ogromy plus! Na podkład Revlon i pędzel Hakuro czaiłam się od dawna. Natomiast szczotkę Tangle Teezer kupiłam pod wpływem impulsu. A, że była w przecenie to tym bardziej nie miałam wyrzutów sumienia. Do koszyka wrzuciłam również gąbeczki do pudru.


Jak podoba się Wam mój haul? Miałyście coś z niego?

40 komentarzy:

  1. też bardzo lubię czarne spodnie:D aktualnie mam 3 pary ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie! Tez mam 3 pary. Dwie takie normalne i wlasnie ta trzecia z zamkami :). Czarne spodnie sa idealne!

      Usuń
  2. Spodobały mi się botki, chyba też takie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo sa bardzo wygodne. Moja stopa odzwyczaia sie od obcasow, a te buty w ogole nie uwieraja i nie czuc jest ten wysokosci :).

      Usuń
  3. Mam ten żel pod prysznic i przyznam, że dość nieprzyjemnie "trze" skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. duże zakupy! a buty są obłędne po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka świetna i kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty świetne! spodnie i kolczyki też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarne spodnie najlepsze,obowiązkowo w szafie muszą być!:)) i moje ulubione płatki kosmetyczne widzę..:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowne zakupki :) aż mnie wzięło na zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj musze wejsc na strone sklepu i popatrzeć bo też sie czaje na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam masełka z tutti frutti :) biovax mam inną i jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ile nowości :D maseczki z glinki z ziaji są fantastyczne :) ta torba "urodzinowa" jest...przecudowna :D

    spóźnione...WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakupy:) Nic akurat nie miałam;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. też ostatnio zakupiłam sobie buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zakupy i dość spore, świetne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W odpowiedzi na twoje pytanie. Niebawem u mnie będzie można wygrać mały zestawik Balea:)
    A tak po za tym to co Cie zainteresowało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. no właśnie mi też zaczęły wypadać włosy po Gliss Kur, a dziwne, bo nie używałam pierwszy raz i wcześniej tak się nie działo... ale zmieniłam szampon i powoli problem znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po Gliss Kurze nie wypadają, bardziej po tych nieszczęsnych Timoteiach ;/.

      Usuń
  17. zazdroszczę TT i pędzla :D czaję się na maskę Biovax ale może będzie jakaś promocja - zakupy świetne :) a i spóźnione życzenia - najlepszego !:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj tak, męskie produkty do golenia są o wiele lepsze! ;) Od miesięcy ich używam z powodzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczęłam ich używać i masz 10000% rację :).

      Usuń
  19. w Łomży? :O mieszkasz tam? pierwszy raz spotykam jakąś blogerkę z mojego miasta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochodzę z Łomży :). Ale na co dzień mieszkam w Warszawie, bo tam studiuję :).

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...