niedziela, 13 października 2013

Emulsja do zadań specjalnych

Witajcie! Tym razem przychodzę do Was z emulsją specjalną, która bardzo mi pomogła z moją problematyczną skórą łydek. Podczas niezbyt udanej wizycie u dermatologa została mi polecona właśnie emulsja specjalna Emolium.


Co prawda moja skóra nie jest wysuszona jednak ma problemy z różnymi stanami zapalnymi. Emulsja u mnie sprawdziła się bardzo dobrze, niestety znalazłam w niej też kilka minusów, ale o nich za chwilę. Na samym początku trochę tego co nam napisał producent:




Zaczynając od bardziej technicznych spraw to daję ogromny plus za opakowanie. Wykonane z jakiegoś gumowego? elastycznego tworzywa z łatwością pomaga na zwinięcia jak tubkę od pasty i wydobycie resztek kosmetyków. Za 40 ml dostajemy 200 ml kosmetyku. Znajdziemy go w różnego rodzaju aptekach.

Faktycznie jest bezzapachowy i szybko się wchłania. Nie zostawia jakiegokolwiek tłustego filmu, a która po nim jest jedwabista. W 1000% mogę zgodzić się z producentem.
Emulsję używałam tylko po depilacji nóg. Czyli co jakieś 3-4 dni, z tego względu, że depiluję nogi maszynką do golenia. U mnie emulsja sprawdziła się bardzo dobrze. Nogi po niej były niesamowicie nawilżone, stany zapalne mniej mi dokuczały natomiast podrażnienia po depilacji były zdecydowanie mniejsze i rzadziej się pojawiały. A jak się jakieś pojawiły to w mgnieniu oka znikały. Włoki też rzadziej mi wrastały. Niestety jest bardzo mało wydajna. Podejrzewam, że przy codziennym stosowaniu wystarczyłaby mi na góra 2 tygodnie. A przy takiej cenie dla mnie jest to dość ogromnym minusem, bo nie widzi mi się wydawać miesięcznie 80 zł na samą emulsję. Jednak z pewnością sięgnę po następne opakowanie. 

A Wy miałyście może ją? Sprawdziła się u Was?

11 komentarzy:

  1. Ja po goleniu używam zwykłego balsamu . ;)
    Nie wierzę w takie specjały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam bardzo problematyczne nogi i muszę próbować takich specyfików, bo codzienne balsamowanie się nic nie pomaga.

      Usuń
  2. Dostałam ja ostatnio od mamy, ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie miałam ale kupiłam do skóry głowy ale jeszcze nie zaczęłam używać bo kończę żel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :).

      Usuń
  4. niestety cenowo mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na niego tylko dlatego, że Pani Dermatolog mi go poleciła :).

      Usuń
  5. ciekawy :) jednak jeszcze nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze jakoś kiedyś go kupisz :P.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...