poniedziałek, 28 października 2013

Moje zapowiedziane BAZAARowe pudełko

Witajcie! Post miał się ukazać co prawda w niedzielę, ale z powodu problemu z moją ostatnią ósemkę musiałam natychmiast jechać do mojego rodzinnego miasta i ją wyrwać. Całe szczęście szybko poszło i dzisiaj, parę godzin temu się jej pozbyłam. Mam nadzieję, że przez najbliższe trzy dni nie pojawią się jakiekolwiek komplikacje. 

W piątek na moim profilu na fb pisałam o pudełku, które własnoręcznie wykonałam. Jest to karton po Shiny Boxie, w które była zapakowana moja wygrana w konkursie u Bella Beauty. Stwierdziłam, że muszę zrobić porządek z moimi lakierami, które walają się w podróżnej kosmetyczce. Na samym początku chciałam obkleić pudełko różnymi widokami, jednak coś mnie tknęło by obkleić je okładkami Harper's Bazaar. Niestety nie miałam kleju, więc obkleiłam je jednostronną taśmą klejącą. Natomiast zanim się do tego zabrałam odcięłam jedną, największą ścianę kartonu.

Efekt jest taki:
Szkoda tylko, że w trakcie porządkowania lakierów wszystkie się w nim nie zmieściły... xD 

W szufladzie wygląda tak: 
Będę musiała pomyśleć nad następnym. Nie wiem jak Wam, ale mi się ono podoba. Nie mam zbytnio zdolności plastycznych ale jestem zadowolona z efektu :).

Buźka!

13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na pudełko na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyrwać???? umarłabym ze strachu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie :) ja pudełka obklejam tapetą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się w weekend przez 1,5 h mordowałam, żeby obkleić karton po szynce papierem świątecznym :D A trzymam w nim studenckie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy jest świetny :)

    Trzymam kciuki, żeby wszystko było w porządku po usunięciu zęba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz lakierów :o ! podoba mi się to pudełko ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wygląda takie pudełeczko :) jak byłam nastolatką często takie robiłam obklejone gwiazdami hihi ;) ale teraz może pomyślę nad gazetowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myślałam, że to ja mam dużo lakierów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :)

    Zapraszam na rozdanie: http://calaonawsieci.blogspot.com/2013/10/pierwsze-urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...