czwartek, 17 października 2013

Post 2 w 1, czyli wrześniowy haul zakupowy i mix zdjęć

Witajcie! Dzisiejszy post będzie połączeniem dwóch, które miały się ukazać. A mianowicie wrześniowy haul i mój mix zdjęć.  Wrześniowe zakupy to w większości uzupełnienie zapasów. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zaczynamy! :)


 Moje pierwsze sample YC i z pewnością nie ostatnie. O wiele lepsze niż woski.


1. Super-Pharm: Szampon i odzywka Gliss Kur, rem do rąk Tołpa, który wybrałam za punkty oraz puder Rimmel Stay Matte.
 2. Rossman: Maszynki Wilkinson, spray do stóp Fuss Wohl- mój pierwszy kosmetyk do stóp, niestety kiepsko się sprawdził. Myjka, lakier Miss Sporty- niesamowicie ciężko się go nakłada. Podkład Lirene i maseczki z Ziai i Perfecty.


 Rezultat zakupów w 1. Rossmannie- musiałam w końcu kupić szampon dla dzieci, którego używam do mycia pędzli. Skusiłam się również na odżywkę do włosów w sprayu i top coat z Lovely.  2. Auchan- szkoda było nie brać maszynek skoro były za 8 zł i płatków kosmetycznych za 2 zł. 3. The Body Shop- Również moja zachcianka. Po notorycznym czytaniu o ściereczkach muślinowych postanowiłam sama je w końcu przetestować. Co prawda nie je to ich oryginalna wersja, ale te też spisują się idealnie!  :)



Zakupy z Eweliną . Mogę już publicznie stwierdzić, że jestem uzależniona od YC. Jednak z wosków przerzuciłam się na sample, któryh używam do kominka. O wiele bardziej wydajne i pachną mocniej niż woski.

 
 Wiadomo w haulu nie mogło też zabraknąć butów :D. Właśnie takich szukałam. Niesamowicie wygodne, ładne, pasujące niemal do wszystkiego buty na co dzień :).


Zakupy w Hebe. Po haulach widzę jak wiele szamponów zużywam. Nawet nie wiem kiedy.  Maskę Seri musiałam kupić ponownie. Mój ideał. Z ciekawości kupiłam zmywacz do paznokci Essence i że pod prysznic Lirene. Natomiast zmywacz do paznokci L'oreal kupiłam za grosz przy kasie. 


Moje łupy z Ikei, które już mogłyście zobaczyć na fb.

Czas na mój Foto Mix!


Pierwsze w życiu Pumpkin Spice Latte. I wiecie co? Lepszego Latte w Starbuck'sie nie piłam :D. Od tamtej pory jak jestem u nich to zawsze się na nią decyduję. 


 Granola z TŻ w RedBerry. Mogłabym jeść codziennie :D.


Nowa płyta Ewy :D. Jak wersja z dwoma panami bardzo przypadła mi do gustu xD.


Mój prezent urodzinowy od TŻ. Uwielbiam turkus :D.


Dzień łakomczuszka.


Kuskus z warzywami i sokiem pomidorowym. Pycha!


Ciasteczka marchewkowe z przepisu Nissiax83


W swojej skrzynce pocztowej znalazłam katalog Ikei. Nie mogłam go nie przejrzeć.


Moje chipsowe odkrycie. Wiem, że jest niezdrowe... no alee... Om omomom :D.

Podobało się Wam?

23 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci sample z YC. Niestety u mnie nie ma YC:(
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki są świetne bransoletka również

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zakupowe przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :). Szkoda tylko, że mój portfel mniej xD.

      Usuń
  4. Noo to teraz tylko zużywać, zużywać, nie kupować :P Jeszcze nie miałam sampli z YC, ale może skuszę się przy następnej okazji, gdy uzależnię się od jakiegoś wosku:) Jak na razie odpowiada mi forma wosków, bo łatwiej się je łamie do kominka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja z kolei właśnie teraz jestem uzależniona od sampli :). I na początku listopada lecę po kolejne :).

      Usuń
  5. ja się naczytałam, że samplery mają duzo mniej intensywny zapach... i juz sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli palisz jak woski to pachną tak samo :).

      Usuń
  6. Piękna bransoletka! Jak spisuje się mgiełka z TBS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). A bardzo dobrze :). O dziwo jest trwała :P.

      Usuń
  7. Ile jedzenia :D ile kosmetyków :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle poszalałaś! Widzę Yankee Candle <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kusicie na blogach tymi yankee :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze kusisz aby zakupić jakis sampler z YC. A widzę fajne zakupy z Ikei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam.. :P. Ale kup jakiś, bo warto :).

      Usuń
  11. Świetne i dość spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno co mi się nasuwa, żeby Ci napisać to to, że zazdroszczę :P chyba nigdy nie zrobiłam takich zakupów :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...