wtorek, 15 października 2013

Projekt denko: wrzesień

Witajcie! Od końca września doba ma dla mnie zdecydowanie za mało godzin. Wychodzę wcześnie, późno wracam i mało śpię. Codziennie spędzam po 3 godziny w samej komunikacji miejskiej. Istny koszmar. Przynajmniej czytam więcej książek :P. Ale niestety brakuje mi czasu na "swoje" rzeczy. Nie pamiętam kiedy ćwiczyłam. Skutkiem to jest to, że notorycznie jestem zmęczona i nie mam kiedy się wyspać.. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że przez najbliższe trzy dni na moim blogu pojawią się comiesięczne posty. mam na myśli wrześniowe: denko, haul i mix zdjęć. Po tym powrócę do recenzji. Jest połowa października, a ja nie chcę się obudzić z palcem w ..... i publikować to wszystko pod koniec października kiedy to będę przygotowywać już kolejne denko :P.

Uff... Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :).

Mam nadzieję, że mi wybaczycie brak opisów przy zużytych produktach, które już kilkakrotnie gościły w moim denku :). No to zaczynamy!


1. Avon Naturals: Mleko i Miód

2. Bath & Body Works: Dark Kiss

3. Bath & Body Works: Paris Amour

Tym mgiełkom poświęciłam osobny post. Napisałam o nich TUTAJ. Mgiełki są dla mnie idealnym wyjściem z tego względu, że często się psiukam, szybciej je zużywam, a co za tym idzie więcej ich kupuję. Dlatego też nie lubię wydawać dużo na perfumy.


4. Schwarzkopf: Gliss Kur Ultimate Oil Elixir: szampon do włosów

5. Schwarzkopf: Gliss Kur Ultimate Oil Elixir odżywka do włosów

6. Schwarzkopf: Gliss Kur Ultimate Volume szampon do włosów

Jak już pewnie wiecie są to moje ulubione produkty do włosów. Byłam im wierna przez ostatnie parę lat. Jakiś czas temu zdradziłam je z szamponami Green Pharmacy, Dove i   nieszczęsnym Timotei, po którym zaczęły wypadać mi włosy. Z tych trzech jestem w 10000%, ze powrócę do kosmetyków Dove.

7. Green Pharmacy: Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych

8. Green Pharmacy: Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych

Namiętnie zużyłam chyba z  4 butelki szamponów GP. Dlatego też skusiłam się na balsam. Niestety z moimi włosami nie zrobił zupełnie nic i zużyłam go do golenia nóg. Natomiast szampony zaczęły strasznie plątać mi włosy. Nie mówię, że nigdy więcej ich nie kupię, ale na chwilę obecną dam sobie z nimi spokój.



9. Johnson's: Żel pod prysznic z aromatem białej brzoskwini i róży herbacianej=> pierwsze moje opakowanie miałam jakieś 2 lata temu. Później zupełnie o nim zapomniałam. Jednak szczęśliwym trafem przypomniałam sobie o nim. Dla mnie pachnie idealnie. Co prawda zapach nie utrzymuje się w łazience tak długo jak w przypadku żeli z Biedronki. Ale co tam. I tak go bardzo lubię.

10. Palmolive Naturals: Kremowy żel pod prysznic Migdał i mleczko nawilżające=> uwielbiam wszystko co jest związane z migdałami. Nie jestem wymagająca w stosunku do żeli. Mają przede wszystkim myć i ten spisał się doskonale.

11. Farmona: Tutti Frutti Kremowy Peeling Myjący Kiwi i Karambola=> TUTAJ pisałam o mniejszej wersji i innym zapachu tego peelingu. Okazał się on o wiele lepszy niż te z Joanny. Jednak tą wersją jestem rozczarowana. O wiele słabiej zdziera. Praktycznie wcale. Ma rzadszą konsystencję. Jedynie co to ładnie pachnie. Ostatnio kupiłam z tej serii cukrowy peeling o zapachu wiśni. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Miałyście go może?


12. Ziaja: maska oczyszczająca z glinką szarą.

13. Biały Jeleń: Prebiotic Nawilżający olejek do kąpieli

14. Biały Jeleń: Hipoalergiczny szampon do włosów

Obie próbki kosmetyków Biały Jeleń otrzymałam jako nagroda niespodzianka w rozdaniu. Trudno jest mi cokolwiek o nich napisać. Wystarczyły mi raptem na jeden raz. Po szampon z pewnością nie sięgnę, ponieważ strasznie poplątał mi włosy no i mam blond. Natomiast co do olejku mam mieszane uczucia. Ale chyba też jakoś mnie nie zachwycił.

15. Rival de Loop: maska mleko i miód=> jakoś mnie nie zachwyciła. Ale skuszę się na nią jeszcze raz. Z tego względu, że chciałabym wypróbować drugi sposób jej stosowania, a mianowicie pozostawienie jej części na noc.


16. Rimmel: Stay Matte

17. Lirene City Matt

18. Lactacyd Femina Plus=> po długich poszukiwaniach w końcu mam swój idealny płyn do higieny intymnej. Z pewnością nie zamienię na żaden inny. No.. przynajmniej przez jakiś czas. Teraz używam zwykłej wersji tez tej z pomarańczową nakrętką i moim zdaniem również jest bardzo dobra.

19. Synergen: peelingujący żel do mycia twarzy=>  Wstyd się przyznać, ale jest to mój pierwszy w życiu kosmetyk tej firmy. Wg mnie jest przyzwoitym produktem za taką cenę. Wydajny żel o kemowej konsystencji. Niestety przeszkadzał mi jego zapach, który przypominał chemiczne cytrusy no i nie zauwazyłam jakiegokolwiek złuszczacznia. Ale nie wyklucza on tego, ze za jakiś czas pewnie po niego sięgnę.


20. L'biotica Biovax Intensywnie Regenerująca Maseczka do włosów blond=> pisałam o niej TUTAJ. Niestety dużego wrażenia na mnie nie zrobiła ;/.

Uff.
Buziaki :*


15 komentarzy:

  1. Ciekawe denko ;) najbardziej zainteresowały mnie mgiełki z bath&body works :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez je lubie, ale ze wzgledu na cene kupuje je tylko podczas roznych promocji :)

      Usuń
  2. właśnie te mgiełki i mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam szampony z Gliss Kur i w życiu ich więcej nie kupię. Mam wrażenie, że te szampony są przepchane silikonami. Moje włosy były takie jakieś ociężałe i szybko się przetłuszczały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cale szczescie na moich wlosach tego nie robia :)

      Usuń
  4. z Twojego denka mam puder stay mat , mgiełkę z avon ale arbuzową i odżywkę z gliss kur , wszystko sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą maseczkę Ziaji. A szampon i balsam Green Pharmacy też nie zrobiły za dużo z moimi włosami - szampon mam pokrzywowy i zużywam w większości do mycia pędzli, a balsam mam aloesowy i używam jako balsamu do... rąk i ciała po myciu ;))) Robię coś w stylu balsamu do mycia nivea ;) Nie wiem jakim cudem nie miałam Cię w obserwowanych... ale już to nadrobiłam;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :). Ja z kolei dzisiaj dopiero polubilam Twoj fb :/. Do rak? Wow. Pierwsze slysze :p

      Usuń
  6. Super denko a ja znam az tylko maseczkę z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...