poniedziałek, 21 października 2013

Yankee Candle: Salted Caramel Sampler

Witajcie! Ostatnio z dnia na dzień pojawiają się nowe posty na temat zapachów Yankee Candle i za każdym razem zastanawiam się jaki,m cudem osobiście nie napisałam ani jednej notki. Może to dlatego, że zbytnio nie umiem opisywać zapachów. Jednak postanowiłam spróbować i mam nadzieję, że jakoś mi się to uda.

Zanim przejdę do zapachu powiem Wam dlaczego przerzuciłam się na sample. Moim zdaniem są o wiele lepsze niż woski, ale wtedy gdy używa się je do kominka. Są bardziej wydajne, a intensywność jest taka sama jeśli nie większa niż podczas topienia wosku. Słyszałam wiele o tym, ze sample pachną słabiej. Po części mogę się z tym zgodzić. Pachną słabiej ale tylko wtedy gdy zapalimy je w taki sposób do jakiego są przeznaczone. Więc jeśli się obawiacie, że sample będą słabiej pachnieć to kupie jeden i go wypróbujcie. Według mnie na pewno nie będziecie żałować :).


Na pierwszy ogień poszedł zapach Salted Caramel, który jest moim zdecydowanym ulubieńcem, na punkcie którego mam nieskończonego hopla. Już teraz wiem, że podczas moich zakupów, które poczynię na początku listopada wyląduje właśnie kolejny sampler tegoż cudeńka. Nie wiem jak Wy, ale jesienią i zimą uwielbiam słodkie i ciężkie zapachy. A ten jest wręcz idealny. Dla mnie zjawiskowe jest to jak zapach słony łączy się ze słodkim. Tworzy przy tym niesamowicie oryginalną kompozycję. Dla mnie jest dość trudny do opisania, ponieważ właśnie te obie nuty zapachowe są bardzo wyraźnie odczuwalne, a jednocześnie stapiają się w jedność. Podczas palenia unosi się tak realistyczny zapach, że od razu mam ochotę zjeść coś z karmelem. Yummy!

Miałyście go może?  Spodobał się Wam?

Buźka!

20 komentarzy:

  1. Następnym razem też go wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi apetycznie ;) Dzisiaj idę na zakupy, to być może się w niego zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się u mnie pali :) Jest wręcz zniewalający :) Dzisiaj podreptałam po kolejne samplery Black Cherry i Vanilla Cupckace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :). Ja uzupełnię zapasy dopiero na początku listopada. Mam nadzieję, że jeszcze go dostanę :).

      Usuń
  4. Ostatnio kupiłam tarte z tym zapachem, ale jeszcze jej nie odpalilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy Ci się spodoba czy nie. Bo słyszałam, że dla niektórych osób pachnie rosołem :P.

      Usuń
  5. koniecznie muszę wypróbować, uwielbiam YC :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze ale z moim maluszkiem raczej niewskazane zapachy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ale jeśli już będziesz mogła to spróbuj koniecznie! :)

      Usuń
  7. Jeszcze ich nie miałam ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko, co karmelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Carmel! Zaraz chyba sobie taki zamówię bo zrobiłas mi ochotę na zapach karmelu ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...