niedziela, 24 listopada 2013

Co znajdziecie w mojej torebce

Witajcie. Dokładnie w marcu zaprezentowałam Wam zawartość mojej kosmetyczki, którą zawsze mam przy sobie. Możecie ją zobaczyć w TYM poście. Od tamtego posta "trochę" czasu minęło, w mojej kosmetyczne również się co nieco zmieniło. Pomyślałam o tym, że może fajnie by było napisać też o mojej torebce.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
1. Zawsze znajdziecie u mnie książkę, którą aktualnie czytam. Obecnie jest to "Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno". 

2. Kalendarz. To w nim mam zapisane dni, w których pracuję, egzaminy i wiele innych rzeczy, o których chcę lub muszę pamiętać. Z racji tego, że zazwyczaj mam jeszcze zeszyt i materiały na studia wybieram wersję kalendarza z jakiejś gazety. Jest funkcjonalny, a do tego zajmuje mało miejsca.

3. Chusteczki higieniczne. Ich omawiać chyba nie muszę :P. 

4. Portfel. Idealnie spełnia swoje zadanie. Ale jest już zniszczony i od jakiegoś czasu poszukuję innego, który by miał więcej miejsca na różnego rodzaju karty. 

5. Mgiełka do ciała. Praktycznie cały dzień jestem poza domem, więc bez niej ani rusz.

6. Krem do rąk. Obecnie używam kremu Dove. Gdy za oknem jest zimno i ponuro jestem zmuszona do kremowania rąk (ogólnie lubię to robić, natomiast jesienią i zimą nie mam wyboru). Bez kremu skóra moich rąk szybko się wysusza i pęka.

7. Podręczny parasol. Tak na wszelki wypadek. Warto go mieć.

8. Mój Tangle Teezer. Odkąd mam tę szczotkę nie wyobrażam sobie czesać swoich włosów czymkolwiek innym. Moim zdaniem jest to rzecz, w którą warto zainwestować.

9. Pilniczek do paznokci. Przez moje łamliwe paznokcie jest to obowiązkowa rzecz w mojej torbie.

10. Pendrive. Bo nigdy nie wiadomo czy się nie przyda.

11. Gumy do żucia. Nie lubię gdy mam nieświeży oddech. Wiecie same..

12. Telefon komórkowy. Nie jest najnowszy, ale ja wyznaję zasadę, że telefon jest do dzwonienia i wysyłania smsów. Tyle mi wystarcza :).

13. Torba na zakupy. Nie lubię nosić tych plastikowych. Do tego moja jest wielokrotnego użytku i i nie zanieczyszcza środowiska.

14. No i kosmetyczka. Dodatkowo przerzuciłam się a chusteczek odświeżających na żele antybakteryjne. Są o niebo lepsze!

Na zdjęciu zapomniałam umieścić kluczy i kobiecych rzezy na te dni.


To już koniec. Jak się Wam podobało?

Ja tymczasem uciekam do pracy. Zazdroszczę tym, którzy mają wolną niedzielę.

Buźka!


23 komentarze:

  1. U mnie podstawą jest portfel, klucze, telefon, pomadka do ust i gumy do żucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajc zapomnialam o kluczach... Tez mam je zawsze przy sobie :).

      Usuń
  2. Ja zawsze mam przy sobie telefon, klucze, portfel i niezbędne kosmetyki typu pomadka ochronna, chusteczki odświeżające. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamienilam chusteczki odswiezajace na zele antybakteryjne :).

      Usuń
  3. Mam podobnie tylko u mnie jeszcze jest masa zbędnych papierków i śmieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tego nie ma, ale za to w portfelu jest sodoma i gomora.

      Usuń
  4. O tą książkę o Helenie Rubinstein chętnie bym przeczytała :) ja podobne rzeczy noszę w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niby podobne rzeczy w torebce, a taka ciężka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie wiem co Ty tam w niej nosisz xD.

      Usuń
  6. U mnie częśc tych rzeczy to wyposażenie bagażnika (parasol, torba na zakupy). Z racji, że poruszam się właśnie autem, to książki czytam tylko i wyłącznie w domu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednaj strony Ci zazdroszcze, bo mam wygodniej, ale z drugiej majac malo czasu sporo czytam w komunikacji :).

      Usuń
  7. Spora torba z fajna ilością rzeczy które są przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zel antybakteryjny B&BW to także mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa swietne :). Do tego czesto na promocji 4 + 2.

      Usuń
  9. ja mam zawsze pełno papierków -.-" a w Torbie noszę bardzo mało w szczególności kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam sporo papierków. A w Twojej torebce jest całkiem sporo rzeczy. Ja nie noszę parasolki :)

      Usuń
    2. Lubie miec wszystko pod reka :).

      Usuń
  10. Chętnie przeczytam tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, przeczytaj... Bo warto :).

      Usuń
  11. Mam tą książkę na swojej liście do przeczytania. Słyszałam o niej dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...