czwartek, 21 listopada 2013

Fitomed: Krem nawilżający tradycyjny i olej z avokado- czyli moi nowi ulubieńcy

Witajcie! Przeglądając ostatnio blogi natknęłam się na recenzje kosmetyków firmy Fitomed uświadomiłam sobie, przez moją nieszczęsna pamięć, że nadszedł czas na moje recenzje produktów tej firmy, które otrzymałam w czwartej już paczce. Tym razem wybrałam krem nawilżający tradycyjny z wodą z kwiatu pomarańczy, kompleksem nawilżającym, olejkiem rokitnikowym oraz olejkiem geranium do cery tłustej i mieszanej oraz olej z avocado. 

Jak już wiecie firma Fitomed ma w swoim asortymencie naturalne, ziołowe kosmetyki. Opakowania ich nie mają bardzo ozdobnej szaty graficznej. Są bardzo proste. Ale przecież nie ocenia się książki po okładce. Bo co nam po ładnym opakowaniu, jeśli kosmetyk to bubel? Całe szczęście "odpukać", że do tej pory nie miałam ani jednego bubelka. 


 Zacznę od kremu.

Kilka słów wstępu:
Skład:
Osobiście jestem bardzo zadowolona z niego pomimo tego, że z reguły nie przepadam za kremami tłustymi. Ma konsystencję podobną do budyniu, więc jego mała ilość wystarczy na posmarowanie całej twarzy. Dzięi czemu jest bardzo wydajny. Świetnie sobie radzi z jakimikolwiek podrażnieniami na twarzy. Moja skóra jakoś nie toleruje maseczka AA z młodzieżowej linii. Strasznie się przesusza, łuszczy i okropnie swędzi. Gdy posmaruję twarz na noc, rano widzę znaczącą poprawę. Przy zwykłym kremie Nivea zajmowało mi to ok. tygodnia. Z reguły używam go każdego dnia pod makijaż. Minusem jest to, że bardzo długo się wchłania.Ale moim sposobem na to jest odczekanie ok. 5 minut. i przyłożenie do twarzy chusteczki, później przechodzę do wykonywania reszty makijażu. Zauważyłam też, że skóra po nim o wiele wolniej zaczyna mi się błyszczeć, a skóra wygląda zdrowiej. Ale raczej to wynik też używania ściereczki muślinowej. Jeszcze ten różany zapach :D. Zdecydowanie nadaje się na okres jesienno- zimowy (i z pewnością zmaówię kolejne opakowanie). Moim zdaniem na wiosnę i lato jest za tłusty.
Olej z avocado
Zastosowanie: 
składnik naturalny może być komponentem w przepisach na domowe maseczki, okłady, lotiony, emulsje i inne.
Wstyd się przyznać, ale było to moje pierwsze spotkanie z jakimkolwiek olejem. Całe szczęście mam bardzo pozytywne doświadczenia z nim. Niestety nie jestem w stanie opisać zapachu. Raczej jest praktycznie niewyczuwalny. Mogę posilić się o stwierdzenie, że jest bezzapachowy. Dzięki dozownikowi w nakrętce z łatwością wydobędziemy odpowiednią ilość olejku. Szkoda tylko, że przy stosowaniu go butelka "zostaje w nim cała obsmarowane". Możecie to zobaczyć na zdjęciu. Dużą jego zaletą jest uniwersalność. Można używać go do wszystkiego. Niestety jestem leniuchem, więc oleju z avocado używałam jako balsamu do ciała, kremu do rąk oraz korzystałam z niego przy olejowaniu włosów. Skóra jest bardzo nawilżona i elastyczna. Dziwiło mnie to trochę, z tego względu, że jakoś nie wierzyłam w takie efekty po oleju. Do tego nie pozostawia tłustego filmu. Jeśli chodzi o włosy to są one sypkie? jeśli tak mogę powiedzieć, bardziej proste (prawie jakbym użyła prostownicy) i niesamowicie miękkie. Muszę jeszcze spróbować go na moich skórkach u paznokci i maseczkach do twarzy.

Wiem, że Fitomed staje się coraz bardziej popularną firmą. Miałyście może jakieś kosmetyki od nich? Jakie są Wasze wrażenia?

Buźka!

20 komentarzy:

  1. produkty Fitomed są bardzo bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :). Jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :).

      Usuń
  2. bardzo lubię produkty fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na ten krem czaję i chętnie bym go wypróbowała. Wiesz gdzie można go dostać stacjonarnie? Jest dostępny w jakiejś sieci sklepów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większych aptekach :). Na stronie internetowej są one wypisane :).

      Usuń
  4. Olej z awokado chętnie bym przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem i bardzo dobrze go wspominam, chętnie wypróbowałabym ten olej z awokado:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego mega zadowolona :). A olej z awokado jak najbardziej polecam :).

      Usuń
  6. Nie znam ani jednego ani drogiego. Olej wydaje się być bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są bardzo fajne :). Jeśli będziesz miała okazję to je wypróbuj :).

      Usuń
  7. z niecierpliwością czekam własnie na paczkę z olejem z awokado i ze słodkich migdałów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będziesz zadowolona :).

      Usuń
  8. Krem jest genialny a olej muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma teraz żel i tonik z tej firmy i bardzo je sobie chwalę :) o tym kremie i oleju też czytałam już same pozytywy, muszę je kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...