piątek, 8 listopada 2013

Październikowy Haul

Witajcie! Dzisiaj nadszedł czas przedstawić Wam mój październikowy haul. Nie jest on duży. Jest to bardziej uzupełnienie moich zapasów. No może poza lakierami  paznokci, na punkcie których mam  kompletnego bzika i olejkami do kominka xD.

W takim razie zaczynam!
 
 Kolor 286 i taki 226. Przez dłuższy czas szukałam ładnej czerwieni i fioletu, które to będą bez jakichkolwiek drobinek. No i znalazłam. Kolory są idealne. Szkoda tylko, że trzymają się jeden dzień ;/. Ale z drugiej strony przez moje słabe paznokcie inne lakiery wytrzymują u mnie góra 3 dni...


 Kolejne lakiery. Tym razem kolor 145 (bordowy ze złotymi drobinkami) i 352 (buraczkowa czerwień). Standardowo puder Rimmel. W "promocji" kupiłam dwa peelingi Tutti Frutti. Oba masakrycznie się od siebie różnią. Ale napiszę o tym w osobnym poście. No i mleczko do ciała. Używałam go kilka razy i... szału nie ma. Ale o nim też napiszę więcej.


 Podczas biedronkowej akcji jakoś zbytnio nie zaszalałam. Polowałam na szampony, ale niestety inne osoby mnie uprzedziły i nic już nie zastałam :(.


 Na promocjach w Bath & Body Works skusiłam się na jesienne olejki do kominka.


 Od paru miesięcy namiętnie poszukiwałam idealnych kubków/ filiżanek, które zmieściłyby się do mojego ekspresu. Nie było łatwo, ale te oto są idealne. Do tego kupiłam kolejny olejek do kominka.


 Skorzystałam też z promocji na żele antybakteryjne kupując 4 dwa kolejne otrzymujemy gratis. Chciałam założyć kartę, więc skusiłam się jeszcze na kolejny żel i mgiełkę do ciała z racji tego że trzeba było wydać 60 zł. Szkoda tylko, że Pani w sklepie nie powiedziała mi o tym, iż karta ważna jest do 30.11.2013 roku..


W Rossmannie, w cenie na do widzenia za niecałe 7 zł  było to oto masło do ciała. Szkoda było nie wziąć :P


Z kolei w Super- Pharm w promocji -40% kupiłam eyeliner Master Precise. Nie mam dużego doświadczenia z eyelinerami, ale ten jest o niebo lepszy niż żelowy z Essence. 

Miałyście coś z tych rzeczy, które kupiłam? 


12 komentarzy:

  1. olejki do kominka uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony lakier jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na te pomadki z Coca Coli ale w mojej biedronce szybko zniknęły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile nowościo-wspaniałości - czekam na recenzje :-)
    ________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. musze lecieć do rosska po to masło. kupiłam jego braciszka - róża i coś tam jeszcze;p

    ciekawa jestem tego mleczka sorai. głównie w kontekście moich przebojów z balsamem od nich...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe to masełko, design jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te golden rosy z proteinami :)
    Żele antybakteryjne z B&BW są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Cię babka zrobiła w BBW. Nie fajnie. Ale zakupy super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier z drobinkami jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa rejser recenzji Bath and body w.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...